sondrere Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Ene bilnøkkelen falt i gulvet og to små komponenter løsnet fra kretskortet på innsiden. Delene kom med ut når jeg tok ifra hverandre nøkkelen. Noen som vet om slikt kan repareres? Eventuelt hvem som kan utføre det? Av erfaring tipper jeg det er verdt forsøket og noen kroner, kontra kjøpe ny nøkkel.. Man ser de to delene ligge på det hvite kortet. De skal sitte på den hvite chippen omtrent på midten av printkortet. Sent fra min SM-A520F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaajaren Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Har ikke de fleste ny nøkkel via forsikring til type 500 kroner? Eller er det jeg som surrer? Sent fra min SM-N950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sondrere Posted March 17, 2019 Author Share Posted March 17, 2019 Takk for tips, det skal jeg ihvertfall sjekke ut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts