Jump to content

Kjære medlem.


Recommended Posts

Kjære medlemmer i Vestre viken.

Jeg har fått den ære å overta ledervervet i lokallaget.

Det er derfor viktig at jeg først av alt takker vår tidligere leder Anders Nyquist som ikke bare har løftet lokallaget både medlemsmasse, men også ved å gjøre aktivitetsnivået høyt. Anders sitt blide og positive vesen, den varme velkomsten som alle nye har merket og hans måte å møte mennesker på er en utrolig behagelig, og god måte å presentere vår entusiasme. Derfor er det virkelig på sin plass med en skikkelig takk til Anders. Din innsats har vært verdifull, og overveldende. Som leder av klubben nasjonalt var det med stor lettelse du kom inn og løftet det gode arbeidet Igor Arne Dusan hadde lagt grunnlag for årene før. Da min sambygding Torbjørn Yggeseth uttalte «Selv for Engan er det ikke moro å hoppe etter Wirkola» skapte han et uttrykk som jeg kjenner på nå. En ting er at Anders har tilrettelagt for alt som skal gjøres, og har gitt meg verdens enkleste oppgave, men samtidig en oppgave jeg kommer til å feile i. Heldigvis er fundamentet så stabilt at selv om jeg feiler så vil vi lande godt, det tror jeg må være svaret.

 

Så her står jeg på toppen av bakken, klar for å sette utfor med kongsbergknekk og telemarkneslag, så får vi håpe det bærer over kulen før vi lander, forhåpentligvis på beina.

Men jeg er heldigvis ikke alene om å skulle overta, og et nytt styre består av dyktige og motiverte medlemmer som skal bidra til å gjøre Lokallag Vestre viken bra for medlemmene, og beholde posisjonen som det desidert beste lokallaget i Norge.  Sammen skal vi gjøre alt vi kan for at du som medlem skal få en god opplevelse, morsomme og spennende aktiviter. Vi skal kurse, glede, inspirere og dele, sammen skal alle vi medlemmene i Vestre viken lokallag oppleve entusiasme i virkeligheten.

 

La meg presentere det nye styret som består av.

Anders Nyquist som avtroppende leder og deltagende styrerepresentant frem til juni.

Geir Gylseth som er klubbens medlemsansvarlige, og som vil ta ansvar for flere treff i år.

Tor Damsleth som er vår økonomiansvarlig i lokallaget, han er også pølsesjef og forbereder treffene.

Henning Liberg som vil ta ansvar for en høst tur samt et noen lokallgstreff.

Sverre Martin Larsen som vil ta ansvar for flere treff i år.

Henning Christiansen som er ny i styret og også ønsker å ta ansvar for flere treff i år.

Dette er en flott gjeng som ikke har konstituert seg til noen bestemt rolle, det er jo slik at årsmøtet konstituerte meg som leder og Tor som økonomiansvarlig, utover dette vil styret selv sette sine posisjoner. Styret samles til et styremøte i løpet av nær fremtid for å legge noen planer for høsten, vi har jo vært så heldige at vi har fått en plan fra Anders som gjør det enkelt å legge det av planer vi trenger.

 

Sammen skal vi forsøke å skape den aktivitet og glede vi i lokallag Vestre Viken ønsker.

Tusen takk for at du er med oss og tusen takk for at du som medlem gjør oss både større, sterkere, og mye mer interessant. Ditt bidrag er det største, og viktigste bidraget vi har til å gjøre entusiasmen og gleden sterkere. Sammen skaper vi opplevelser.

 

Jeg vil samtidig minne deg på vårt neste treff som skjer på Buskerud Antirust i Drammen. Firmaet utfører understellsbehandling med lanolinolje fluid film. Mange gode råd for stell av gamle og nyere MB.

www.buskerudantirust.no

https://www.facebook.com/events/2543989268951781/

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...