Jump to content

Vurderer kjøpe av w202 c280 '98


espjak

Recommended Posts

Jeg kan nærmest ingenting om MB, men jeg har lyst på en cruisebil jeg kan stelle med litt om sommeren. Jeg lurer veldig på denne:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=141573295

 

Synes denne er billig, i hvertfall med tanke på kilometerstand. Hvordan er disse V6 motorene? Det er jo en kjent sak at MB har gode motorer, men jeg fant lite info om denne... Ifølge Statens Vegvesen er bilen bruktimportert.

 

Hva spør man etter på en slik bil? Er det for godt til å være sant?

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som en trivelig bil. Noe rust må man nok regne med etter noen år i norsk saltvinter, men den bilen her har vel ikke måttet lide seg gjennom så veldig mange rustvintre, så da bør det være greit. USA-biler har jo "full pakke" av utstyr og det er aldri feil. Motor og gir er bra, men husk regelmessig oljeskift og syntetisk olje. Er det ingen overraskelser ut over litt lakkrust hadde jeg sagt løp og kjøp. Og vis så bilen hos SVV så du får lite skilt bak som passer inn i "skilthullet".. :)

Link to comment
Share on other sites

Dropper denne bilen.

 

Jeg skulle få tilsendt bilder og historikk etter at jeg tok kontakt flere ganger. Dette skjedde aldri og han glemte alltid st vi hadde snakket sammen. Veldig rar måte å selge bil på...

 

Etter å ha undersøkt selger nærmere fant jeg to veldig uheldige kunder som hadde kjøpt vrak. Alltid flere sier av en sak, men jeg styrer unna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...