Jump to content

W164 - 320 - 2006 - Startproblemer/fusking


EspenS

Recommended Posts

Hei,

 

Har kjøpt meg en 2006 320 w164 som har gått ca 210.000km.

I går kjørte jeg første langtur, alt fungerte helt fint (ikke 1 feilslag) før jeg skulle kjøre av siste ferjen på turen. Jeg startet bilen et par min før jeg fikk kjørt av, men etter ca 1 min så stoppet motoren momentant. Fikk ikke startet igjen, virker ikke som den får Diesel. Jeg måtte trille den av ferjen og prøvde å starte ca 10 ganger, men ikke liv I det hele tatt. Prøvde å kjøre dielsel pumpe manuelt, (koblet bort rele) men fortsatt ikke noe antydning til at den vil starte. Fikk da opp 2 feilkoder. P0088 Fuel rail pressure to high, og en sensor A på turbo charger. Når jeg hadde gitt opp og skulle ringe bilberging, prøvde jeg 1 gang til. Da startet den helt fint og jeg kunne kjøre til destinasjon (ca 30km). Jeg slettet feilkodene når jeg kom frem. Når jeg startet I dag tidlig igjen så startet den med en gang, men den fusket etter ca 1 min, så jeg ga full gass og den sluttet å fuske. Da gikk den I nødmodus (ingen turbo kraft men ingen motorlys heller) Jeg soppet og startet igjen og det samme skjedde 1 gang til. 2 gang jeg prøvde fungerte alt igjen.

 

Noen som har noen tips til meg?

 

41ca59531722c5e277c1b207adbcf8aa.jpg

d93def53869f0b92ceceda3fb411e903.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...