Kenneth Sivertsen Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 Som topic sier. Hvilke dekk anbefales til en 2005 E 55 amg stv? Skal kjøre 18" med 245/40 og 275/35 gummi. Bilen blir brukt å går til som planlagt så kanskje det blir en tur til bilens hjemland i år. Da uten fartsperre og litt mere power :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 Jeg har Michelin Pilot Sport 4 på min, og er veldig godt fornøyde med de både på tørt og våt. Nå vet jeg jo ikke om det er sommerdekk du tenker på, men tok sjansen på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted March 5, 2019 Author Share Posted March 5, 2019 Jeg har Michelin Pilot Sport 4 på min, og er veldig godt fornøyde med de både på tørt og våt. Nå vet jeg jo ikke om det er sommerdekk du tenker på, men tok sjansen på det. Sommersko ja. Hvilken dim kjører du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Fårløpig så står det på samme dim som forige eier satt på, og er usikker på hvorfor han har brukt den dimisjonen. 235/40-18 både foran og bak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts