S.Stolp Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Jeg trenger hjelp! Verkstedet er i ferd med å gi opp bilen min. De veit ikke hva de skal leite etter når det gjelder problemet. Det er automat girkasse og bilen girer ikke ned under fart. Stopper jeg, starter den på 1.giret. Bilen girer ned hvis jeg girer manuelt. Antispinn controllen går veldig fort på. Verkstedet mangler kompetanse på denne type bil. De har til nå brukt 12 timer på feilsøking. kathrine_stolp@hotmail.comJeg tar imot alle slags råd. S.Stolp. Quote
Thor-Egil Andersen Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Hei. Ta en telefon til Kenneth på Bergs Automatservice. Han skrur kun på MB kasser og kan sikkert gi deg tips og råd. se forside på klubbsiden for tlf nr og e-mailadr. http://www.mbentusiastklubb.com/ Quote
Johnny Antonsen Posted March 18, 2007 Posted March 18, 2007 Jeg trenger hjelp! Verkstedet er i ferd med å gi opp bilen min. De veit ikke hva de skal leite etter når det gjelder problemet. Det er automat girkasse og bilen girer ikke ned under fart. Stopper jeg, starter den på 1.giret. Bilen girer ned hvis jeg girer manuelt. Antispinn controllen går veldig fort på. Verkstedet mangler kompetanse på denne type bil. De har til nå brukt 12 timer på feilsøking. kathrine_stolp@hotmail.comJeg tar imot alle slags råd. S.Stolp. Hei Har du fått hjelp ??? Quote
S.Stolp Posted March 20, 2007 Author Posted March 20, 2007 Nå har verkstedet funnet ut hva problemet var. Det var katalysatorpotta. Noe har løsnet i potta og stenger for utløpet. Pottetett. Quote
Recommended Posts