FrodeS Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Reagerte på at den plutselig brummet litt annerledes da jeg sto på tomgang i et lyskryss. Det viste seg at det var AC som koblet inn. Kanskje våren er kommet til østlandet? +11 C ute i dag. Quote
TEH Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Våren er en deilig tid. Gå rundt å glede seg til alt en skal finne på i sommer. Bilvask, utepils, varme, sol, bading osv. Høsten derimot Quote
Geggi Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Bilvask, utepils, varme, sol, bading osv. Gressklipping, pollen, flått, fluer & mygg, solbrent, husmaling.... Neida, det er en fin tid vi går i møte Quote
TEH Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Til gressklipping har jeg kjøpt meg en slik plentraktor (bor jo på landet så ). Polllen er ikke noe problem for meg, fluer og mygg er no dritt med veps er det værste, blir sjelden/aldri solbrent (jeg er en sånn som blir bedt om å møte på asylmottaket når jeg kommer hjem fra sydentur), huset er nymalt... Quote
Geggi Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Definisjonen på våren er: Når jentene begynner å tenke på det gutta har tenkt på hele vinteren. Gressklipping selvsagt Quote
Recommended Posts