FILLA Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Hvordan er 2010 modellene som har gått 400k+? Mye som pleier å gå galt med de rundt da ? Hvordan er de å skru på selv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 På generelt basis kan man si at det har veldig mye si hvordan den er fulgt opp. En som er godt fulgt opp kan være i bedre stand enn en som har godt halvparten. At ting kan gå i stykker kan skje uansett bil og kjørelengde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FILLA Posted March 2, 2019 Author Share Posted March 2, 2019 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=140448576 Hva bør jeg se etter på denne ? Er vel kjørt som taxi i krsand de første 3 årene. Da var den trillet godt over 300k, så har da gått ca 100k etter dettte. Hvordan er disse å skru på selv ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Har ingen erfaring med disse bilene selv, så kjenner ikke til hvordan de er å skru på, eller typiske feil med de. Men på generell basis bør du kjekke at alt virker, kjekke servicehefte, prøvestarten ifra kald motor, og varm. Hadde også vært greit med å fått avlest feillageret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Om den har varme i setene er nok det noe å prøve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.