Jump to content

211 og 126

Gunnar Hagen

Recommended Posts

• 9 months later...

Hei. I dag, endelig bilfilla henta på verksted stått en stund. E280 cdi med om642.
Fikk den kjente feil med manifoldere. Bytta begge 2. Ble self bytta oljekjøler og alt av pakninger i den forbindelse. Dyyyrt.
Selv om mann kjenner mekanikker. Bil gått 260 000km så da får mann tru det går såpss til. Er vell ingen som ungår detta på den type motor.

Sent fra min SM-G970F via Tapatalk

vel dei nye oljepakkningane er mykje bedre enn dei som stod på, dei er oppgradert. mine flaps ga seg og, så langt fiksa med ein motstander på 4.7 kohm.

fungerere meget så langt. elles...den rekningen med olje kjøler hadde du fått før eller sidan uansett. men no varer det lenger enn det som var. det er i aller fall

bra.

• Like 1

Ja så den oljekjølern komme på sikt. Siden manifolda begynte å fuske var det bare å ta alt med en gang. Kan skru mye selv men den satte j bort. Mekanikker sa at 4 bolter på manifolda knakk. Så enda godt mann satte det bort. M

Den 126 har sine skavanker med no rust og diverse. Skall ærlig si je betalte 3000kr. Mye bil for penga..Motor er påkosta. Skrudd i fra hverandre og bytta diverse komponenter. Går pent. Kjenner en tidligere eier som gjorde det...

Kosta på nye bremser i mitt eie..Satt noen andre 17 tommere på når j kjøpte den..

Men den sku je hatt et sett med vinterhjul til. Skulle vært på eu kontroll.
Hvis noen har ett felgsett med rett Impress evt med vinterhjul som passer rett på så si ifra. Alt av innteresse

Sent fra min SM-G970F via Tapatalk