Timberjack Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Noen som har en hel felg av typen nevnt i tittelen? Delenummer er 124 401 09 02 Utseende spiller egentlig ingen rolle så lenge felgen er hel, uten bulker eller sprekker Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Jeg kjøpte engang 4 stk. 15" vinterhjul usett (det var dekkene jeg var interessert i), og det viste seg at den ene felgen var en maken til din. Jeg får ikke sjekket før om et par dager, men jeg skal gi beskjed så fort jeg kan. Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timberjack Posted February 23, 2019 Author Share Posted February 23, 2019 Flott, venter i spenning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Har noen slike liggende, men husker ikke ETher og nå. Skal få sjekket opp hvis det etableres interesse? Sent fra min LM-G710 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timberjack Posted February 24, 2019 Author Share Posted February 24, 2019 Jeg har ikke fått noe konkret ennå, så jeg er i utgangspunktet interessert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Sorry, jeg har er midt oppe i et booppgjør, så planlagte gjøremål har måttet utsettes litt. Jeg er på lageret på lørdag, send meg en pm med en telefonnummer, så kan jeg ringe deg om hva jeg har der. Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts