Merc Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 Hei alle Mb eiere, Etter en tid uten stjernebil har jeg kjøpt en pen ML med fin historikk og lav km. Bil var helt orginal da jeg kjøpte den i aug 2018. Ønsker og gjøre noen små forandringer. Har montert GLE grill. Fått stigtrinn lakkert og 22 tomms sommerfelger. Er kjempeførnøyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Var fin del MLen der, og godt å høre at du er fornøyd med den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 tusen takk for tilbakemeldningen. Hyggeligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted March 12, 2019 Author Share Posted March 12, 2019 Sommerfelgene ankommet. Bare dekk og sommer igjen nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted March 12, 2019 Author Share Posted March 12, 2019 Nederste felgen er til mercedesen. Vertini concave black magik i22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Har du bestilt to forskjellige felger, eller er det ene bildet feil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted March 12, 2019 Author Share Posted March 12, 2019 Ble litt feil bilde. Kun den nedre felgen som er bestillt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaoctane Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 Felgene var fine. Blir pent det her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted March 29, 2019 Author Share Posted March 29, 2019 Takk for hyggelig tilbakemeldning på felgene. Er lenge til vår hær i Nord, men skal legge ut bilder når de kommer på. Forresten nydelig c klasse du har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaoctane Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 Takk. C klassen var en leasing bil som ble levert inn for 2 år siden. Har kjørt Passat i 2 år nå, men har bestilt ny E300de. Får den til juni håper jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaajaren Posted March 30, 2019 Share Posted March 30, 2019 Hvit ML er meget kledelig det ! Sent fra min SM-N950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted March 30, 2019 Author Share Posted March 30, 2019 Takk for d... ja er enig med deg..... Etter og ha hatt mange sorte biler er det artig prøve noe nytt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted March 30, 2019 Author Share Posted March 30, 2019 Og for en nydelig SL du har... Har aldri hatt en slik, men har mange ganger vært inne på tanken.... Har du hatt ML erfaringer mottas med takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 30, 2019 Share Posted March 30, 2019 Her er min Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaajaren Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Og for en nydelig SL du har... Har aldri hatt en slik, men har mange ganger vært inne på tanken.... Har du hatt ML erfaringer mottas med takk Takk, det var en barnslig drøm som ble realisert. Og jeg angrer ikke, det er noe eget å kjøre uten tak i norsk natur Har selv W164, men din W166 har heldigvis ikke like mye problemer! Min far hs W166 350 CDI Bluetec. Har vært mye krøll med Nox sensor, urea varmeelement, O2 sensor etc. Egentlig alt som har med rensing/regenerering å gjøre... Ellers har den fungert bare godt. Sent fra min SM-N950F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted March 31, 2019 Author Share Posted March 31, 2019 Var en flott Ml det dær..... Utrolig hvor det gjør seg med litt større hjul og felger.. På min er det orginale 19 tommere som står på. Faktisk samme dekkene som biln ble levert med Så de er knallharde og kjøre på. Så det blir nye til Vintern igjen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Blir bra å få på sommerdekka. Var ennsvipptur til Danmark og hentet en hest. Sommerdekk skal på til uka Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted April 28, 2019 Author Share Posted April 28, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merc Posted April 28, 2019 Author Share Posted April 28, 2019 Ble bedre med nye dekk og felger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts