esten Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Hei Jeg har akkurat nå prøvd å montere ratt fra en s213 e-classe inn i min 2016 s212. Det som skjedde var at volumet for opp og ned selv, men stigende. Og at ingen av knappene virket. Er lys i de da.. Mulig dette ikke går i det hele tatt. Noen som har den fjerneste ide? Eller er god på å søke på utenlanske sider. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Forskjellige styreenheter og slepering... og siden jeg måtte kode inn nytt batterived bytte så må du nok kode dette inn også... Men det så veldig kult ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 Da havner det på finn.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Pris? Mulig den ender opp i cls min...som er eldre enn din 212... Men alt går om man vil bruke penger... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esten Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 Kom med ett fornuftig bud, ligger ute på finn. Men kom med bud du.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts