songe-mo Posted February 1, 2019 Share Posted February 1, 2019 Hei, Vår 300SL-24 1990 (R129) har vindusvisker som i intervallmodus stopper når og hvor den ikke skal. Den starter igjen når jeg slår av og på, men med samme problem. Normal og hurtigmodus fungerer som det skal. Noen som kjenner igjen dette og kan si noe om hva feilen kan være? Øyvind Songe-Møller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted February 1, 2019 Share Posted February 1, 2019 Har du prøvd å kjøre det med å så holde knappen inne i 10sek,kjøre det igjen å holde knappen inne i 10sek? Holde knappen inne det første hakket. Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
songe-mo Posted February 1, 2019 Author Share Posted February 1, 2019 Hei, det var kjapt. Har ikke forsøkt det du foreslår, men jeg skal gjøre det så snart jeg får bilen ut av vinterdvalen. Det hadde vært fint om det var så enkelt. I mellomtiden tar jeg gjerne i mot flere forslag - kan det for eksempel ha noe med et rele å gjøre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
songe-mo Posted March 31, 2019 Author Share Posted March 31, 2019 Hei Tor Anton Nå er bilen ute av garasjen, og jeg har forsøkt ditt råd. Det ser faktisk ut som det virker. Dersom det blir et tilbakevennende problem, forsøker jeg igjen - takk for godt råd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 11, 2019 Share Posted May 11, 2019 Hvis ikke det går, så har du alltids manuelle løsninger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts