Johnny Antonsen Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Hei Stjerneservice som er en av våre samarbeidspartnere ønsker oss medlemmer i MB entusiastklubb velkommen til tema kveld den 23 April. Som de fleste ganger så prøver vi å starte kl: 18.00. Men vi kjører samlet fra Inge nøyaktiv kl: 17.30. Dette er ting som mange spør oss om i løpet av året så her bør dere møte opp og få hjelp denne kvelden De tilbyr oss naturligvis deler til svært rimelige priser og vil ha medlemstilbudsvarer på lager denne kvelden. Denne kvelden vil også bli benyttet til litt lettere gjennomgang av klimasystemer på MB, vi tar også for oss diagnose på Mercedes modeller med CAN tilkoblingsplugg og OBD plugg. Det vil også kunne utføre fylling og lekkasjetest av klimaanlegg. Simen vil komme tilbake med eksakte priser senere, men vi snakker om. 250,- (Normalpris 500) for diagnose 500,- for montering av Xenonlys 1790,- for fylling av Klimaanlegg inkludert gass (R134a) (inntil 1,5 kg) 2290,- for fylling av Klimaanlegg inkludert gass (ICECON 49) Max oppmøte EDIT : Rettet et par feil i prisene på oppfordring fra Stjerneservice Quote
Thor-Egil Andersen Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Og hvor skal dette avholdes.... Brobekkveien? Eller hos Stjerneservice.. Quote
Johnny Antonsen Posted March 17, 2007 Author Posted March 17, 2007 Og hvor skal dette avholdes.... Brobekkveien? Eller hos Stjerneservice.. Hei Hos Stjerne service skal dette avholdes. Kommer med info om addresse senere. Mvh. johnny Quote
Simen Malerbakken Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Vi skal være hos Stjerneservice i Rustadveien 131. Er det varmt nok i været setter jeg opp en grill så kan folk ta med pølser eller hva de nå måtte ønske. Vi kan i tillegg tilby rens av klimaanlegg for sopp og sporstoffer. Samt lekasjetest, og feilsøkning på klimasystemer, det blir også mulighet for å få lettere service oppdrag, men dette kun etter avtale. Husk å bestille evt deler man ønsker i god tid. Quote
Simen Malerbakken Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Hva gjelder start så kaster jeg ballen til Jonny, det er vel kanskje lurt å kjøre i en slags kolonne utover, da finner dere frem. Det er jo flere i klubben som har vært her ute, og kan fungere som stifinner, jeg blir glad om jeg slipper å kjøre til Oslo for å hente dere, da jeg jo har jobben først på dagen. Med andre ord dere er velkommen når dere måtte ønske det. Kan jo minne om at medlemmer av MBE har spesialpriser på olje, jeg har tatt inn litt ekstra Mobil 1 5W-50 som dere får til 110,- mot normalt 115,- pr liter. Kjøper du filter og olje av meg så får du skiftet dette gratis på din Mercedes. Vi har de fleste filter på lager, men bestiller du er du sikker på at vi har inne. Quote
Johnny Antonsen Posted April 13, 2007 Author Posted April 13, 2007 Når starter treffet? Hei Som de fleste ganger så prøver vi å starte kl: 18.00. Men vi kjører samlet fra Inge nøyaktiv kl: 17.30. Max. Oppmøte Quote
Simen Malerbakken Posted April 22, 2007 Posted April 22, 2007 Kan jo lege ut hvordan jeg ser formeg at vi lager et lite program. Når dere kommer hit tenkte jeg å finne ut hvor mange som ønsker å få klimaanlegget sitt fylt. Jeg må bare beklage å si at ISECON 49 er jeg gått tom for, og de av dere som ønsker å få fylt sine biler kan velge mellom konvertering eller at vi setter opp en time senere. Tenkte vi kunne ønske dere velkommen til varm grill, vi har et halvt oljefat som grill og det er meldt bra vær. Planen er å benytte "auditoriet" til å forklare litt om hvordan et klimaanlegg virker, svare på spørsmål og kanskje bidra til en liten kunnskaps utvidelse. Deretter tenkte jeg å la de som ønsker det få skiftet olje og filter, kjørt computerdiagnose på bilen og evt få fylt klimaanlegget sitt. Det er også mulighet til å få bilen opp på bukken for å se under den om det skulle være ønskelig. Vi har laget en liten tilbudspakke med en del varer til svært nedsatte priser som KUN gjelder ved bestilling i morgen, 23.04.07 Quote
FrodeS Posted April 23, 2007 Posted April 23, 2007 Dessverre kom det noe i veien i dag så jeg ikke får vært med. Håper så mange andre som mulig blir med i dag, for dette tror jeg blir veldig bra! God-vær og grillmat frister veldig Quote
ØHN Posted April 23, 2007 Posted April 23, 2007 Mobilbilder fra mandag 23.04.07 hos Stjerneservice. Spesiell takk til Simen M. for foredrag, demonstrasjoner og grillmat. Mange fine biler og godt oppmøte! Quote
Frank Posted April 24, 2007 Posted April 24, 2007 Det var veldig hyggelig ute hos Siemen, håper vi kan gjøre det samme neste år Fikk servert mat først, masse innput på hvordan AC fungerer. kaffe og kaker var det også. Kult at man blir så godt mottatt. det var lagt ned endel arbeid fra Siemen for at vi skulle kose oss 1000 takk Siemen Quote
Johnny Antonsen Posted April 25, 2007 Author Posted April 25, 2007 Hei Jeg vil også benytte amledningen til og takke for en trivelig kveld hos Simen/Stjerneservice med godt oppmøte og grilling i fint vær i flotte omgivelser ute på landet. Max. Klima Quote
Recommended Posts