perro Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Har en -01 clk cab som nå har stått siden i sommer og er derfor strømløs. Får ikke låst opp bagasjerommet da nøkkel ikke passer . Er det en plass i motorrommet det kan kobles på lader / startkabler ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted January 31, 2019 Share Posted January 31, 2019 Jeg hadde nettopp samme problemet som deg med en A-klasse som var tom for strøm. Fikk et kjempegodt tips om å bruke "pinne-nøkkelen" i førerdøren og vri den forover og dra i dørhåndtaket. Da spratt døra opp og jeg kom til batteriet som på A-klasse ligger i gulvet på passasjersiden. Hvis det virker på din bil, så kommer du i hvert fall inn i bilen. Kanskje du kan åpne koffertlokk innenfra da?? Vet ikke om dette hjelper på din bil, men er jo verdt et forsøk i hvert fall:). Kjekt om du oppdaterer oss om det virket, eller om du fant en annen løsning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perro Posted January 31, 2019 Author Share Posted January 31, 2019 Batteriet på min ligger bagasjerommet. Låste opp dør med nøkkel og fikk opp panseret. Fikk tips om en sort plastboks som sitter forran sikringsboksen i motorrommet. I den er det to store muttere og jeg satte en powerbank på den nærmest sikringsboksen. Etter en stund lyste det i bilen og jeg fikk åpnet bagasjerommet med bryter inni bilen. Har nå ladet og kjørt en tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts