Roger H. Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Monterte ny fanger i høst, "elegance" med fin list på toppen til 210`n, men lista er jo ikke blank idet hele tatt Fabrikknytt produkt burde vel skinne som sola?? Men lista mi er grå og matt.. Skal jeg klage eller kjøpe Autosol? Quote
Olav Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Klage Eller sjekke om det er noe beskyttelsestape på den. Quote
Roger H. Posted March 13, 2007 Author Posted March 13, 2007 Da stikker jeg innom BOS og ber om en kommentar, har sett noen slike lister etterhvert og de er definitivt mye, mye blankere enn mi list, Thanks.. Quote
CHARLIE Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Det er jo ikke list på de..... Trodde det var lakkerte lister på Classic?! Quote
Geggi Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Regnet jo med at du fikk med deg at vi her snakker om en metall list som ikke er så blank som den skal være? Quote
Roger H. Posted March 14, 2007 Author Posted March 14, 2007 Preika med BOS idag og de mente at den kanskje hadde et beskyttende lag som ennå ikke er blitt vasket vekk.. Jeg var ute med finger`n....og gnei og skrapa, kunne ikke se noe beskyttende lag En kompis kikker på div 210 stasjonsvogner og ikveld var vi innom ei forretning med en tilsalgs, og....blankelister over hele fjøla! Kompisen min mener at det må være rustfrie lister på min og krom eller høyglanspolert alu på den andre... Dette må det forskes på! Blei litt lang i trynet når jeg ser forskjellen.. Quote
CHARLIE Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Dette virker veldig merkelig, må jeg si. Har du bilder av fangeren. Er listene ellers på bilen din blanke?? Quote
Roger H. Posted March 14, 2007 Author Posted March 14, 2007 Ser ut som listene på dørene er blankere enn den på bakfangeren, har ikke slik fanger fremme ennå. Er ikke så dyktig med data`n ennå men skal prøve å få til noe imorgen efta/kveld.. Quote
Geggi Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Kjøpte du uoriginalt? Finnes det slike uoriginale deler forresten? Jo, jeg ser du refererer til BOS i tråden, men det kunne jo være at du ikke hadde kjøpt den der....? Høres unektelig merkelig ut.... Quote
Roger H. Posted March 15, 2007 Author Posted March 15, 2007 Uoriginalt? Fysj for styggeord! Åneidadu, denne var det If Skadeforsikring som skulle "blø" for, så alt ble handlet inn på BOS i Ålesund ja.. Kjører jentungen på skolen idag, og da går turen innom BOS på veg til jobben. Mine manglende datakunnskaper er irriterende, alt jeg har av bilder som skal inn på disse sidene må krympes og et slikt program koster jo peng, datafyren greide å knekke et sånt program og la det inn i maskina, men da skjedde det at kameraet ikke ville tømme seg for bilder, #-o Litt styr før man er på plass.. Quote
Alexander Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Hvis du laster opp alle bildene dine f.eks. til bildr.no og deretter linker til de trenger du vel ikke å krympe de? Send meg en pm, ring, eller post i hjelp forumet hvis du trenger hjelp. Quote
Roger H. Posted March 15, 2007 Author Posted March 15, 2007 Snakket med "viruset" mitt og han var enig i å bruke bildr.no... Lynkurs ikveld....vi tar kontakt om han treng det.. Quote
Jørn Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 De listene dere snakker om, er "kromma" hardplast! Er ihvertfall det på min 01 mod S210. Har akkurat kappet og flyttet de over på nye fangerpølser med markeringslys nå. Derfor vet jeg at mine er plastikk. Disse kan kjøpes separate! Quote
RuneT Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Hvis du bruker windows XP, er det vel bare å høyreklikke på bildet og velge "resize"? Quote
Roger H. Posted March 15, 2007 Author Posted March 15, 2007 Slik, min er mattere og som dere ser av bilen i sølv(siste bilde), er denne blankere... [vedlegget ble slettet av en administrator.] Quote
Jørn Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Oooops! Disse er nok metall ja. Ikke sånne jeg har. Jeg har slike små, som er innfelt i fangerpølsene og listene på dørene. Så se bort ifra min mening om at dette er plast. Er vel slike som dette på 124 og tror jeg.På 124 er disse metall! Litt mere oppklarende med bilder ja.!! Quote
Roger H. Posted March 15, 2007 Author Posted March 15, 2007 Jepps, bilder er litt bedre, lynkurset i databruk hjalp. Hadde en fra BOS til å se på den idag tidlig, kunne ikke kommentere noe videre, hadde ikke lagt merke til hvordan disse listene er... Ble enige om å kommetilbake nyvasket i finere vær.. Quote
Recommended Posts