Johnny Antonsen Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Halla Mandag den 19 mars drar vi til Dolly Dimple på Lillestrøm og spiser pizza. Oppmøte som vanlig 17:30 I Brobekveien eller kl. 18:00 i Lillestrøm. Dolly ligger i Tærudgata 2. Max. Bespisning Quote
Alexander Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Kona har ikke varslet om noen kveldsjobbing, så da satser jeg på å ta meg en tur. Quote
CHARLIE Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Halla Mandag den 19 mars drar vi til Dolly Dimple på Lillestrøm og spiser pizza. Oppmøte som vanlig 17:30 I Brobekveien eller kl. 18:00 i Lillestrøm. Dolly ligger i Tærudgata 2. Max. Bespisning Bare synd at de ikke har ordentlig Cola....... Max. ta med Coca Cola selv :lol: Quote
Alexander Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Jeg synes det er bra at de har Pepsi Max og Farris i stedenfor det mølet som Hansa og Coca-Cola selger. Quote
FrodeS Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Bare synd at de ikke har ordentlig Cola....... Takk f*** for det Quote
TEH Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Sterke meninger i begge retninger her skjønner jeg Jeg får min del ønsker Pepsi-mølet dit peppern gror. Nedtur så det holdt for meg da jeg ble servert 0,8 Pepsi på Peppes sist jeg var der. Lukker øya og holder pusten så glir det ned Quote
Geggi Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Coca Cola ruuuuuler og Pepsi suuuuuuger! (siden vi først er OT og skikkelig seriøse her nå) Quote
FrodeS Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Coca Cola ruuuuuler og Pepsi suuuuuuger! (siden vi først er OT og skikkelig seriøse her nå) Godt du ikke får servert noe på styremøtene, da. Hadde ikke fått gjort annet enn å krangle. Quote
Alexander Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Coca Cola ruuuuuler og Pepsi suuuuuuger! (siden vi først er OT og skikkelig seriøse her nå) Godt du ikke får servert noe på styremøtene, da. Hadde ikke fått gjort annet enn å krangle. Syntes da så tydelig vi drakk saft og pulverkaffe sist? Blir ikke så mye krangel av det... (Så sant du ikke husker hvem som overtok brusproduksjonen til Nora da... ) Quote
FrodeS Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Coca Cola ruuuuuler og Pepsi suuuuuuger! (siden vi først er OT og skikkelig seriøse her nå) Godt du ikke får servert noe på styremøtene, da. Hadde ikke fått gjort annet enn å krangle. Syntes da så tydelig vi drakk saft og pulverkaffe sist? Blir ikke så mye krangel av det... (Så sant du ikke husker hvem som overtok brusproduksjonen til Nora da... ) Stemmer det, vi skeiet ganske heftig ut der. Men Geir fikk ikkno ... Quote
Alexander Posted March 16, 2007 Posted March 16, 2007 Jeg tar med kjerring og unge på mandagen jeg! Ja til mer familie på mandagstreff. Quote
Alexander Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Tusen takk for en hyggelig kveld til alle dere 15 som møtte opp! Knall bra! Quote
Condor Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 I lige måde Alexander...... Det var artig kveld dette her. Dessverre spiste jeg vel litt for mye da.... Godt oppmøte og familevennlig var det også! Quote
Thomas Madsen Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Fikk desverre ikke vært med denne gangen, men nestegang kommer jeg også, da trolig med kjærring og unger også Finnes det noe pizzeria i lillestrøm/oslo som har gode pizza, samt Coca Cola ??? Kan vel få kjærringa til å kjøre, så kan jeg pilse... Quote
MortenE Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Neste gang bør det være på en plass hvor de tilbyr gratis parkering! Peppes på jessheim f.eks..... Ellers var Buffen ganske så bra! M. Quote
Thomas Madsen Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Neste gang bør det være på en plass hvor de tilbyr gratis parkering! Peppes på jessheim f.eks..... Ellers var Buffen ganske så bra! M. Er med på den ja Quote
Johnny Antonsen Posted March 19, 2007 Author Posted March 19, 2007 Hei Utrolig koselig kveld som vanlig dette her. Ikke minst til lille jenta til Alexander og stine som sjarmerte alle oss tøffe gutta i senk. Håper også Morten engstrøm følte seg velkommen hos oss på sin første klubbkveld i Oslo (Du veit æ ha hørt att vi e litt sær da veitu) Nå er det bare og gruble over hva vi skal finne på resten av året så husk tema kvelden på førstkomende mandag Max. Dolly Quote
FrodeS Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Neste gang bør det være på en plass hvor de tilbyr gratis parkering! Peppes på jessheim f.eks..... Ellers var Buffen ganske så bra! M. Dolly på Jessheim ville blitt bra. Gratis parkering og ordentlig brus Takk for i kveld! Lenge sida sist nå. Altfor lenge. Quote
MortenE Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Du veit æ ha hørt att vi e litt sær da veitu Haha....... Har hørt noe rykter om det ja! Har vært på treff med dere før! Så direkte avskremmende var det ikke, bare litt.... M. Quote
Thor-Egil Andersen Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Ehhhh... var det dyrt å parkere der.. Quote
Alexander Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Kosta meg 20 kroner å stå der i 1,5 time. Syntes det var helt greit jeg. Quote
MortenE Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Ehhhh... var det dyrt å parkere der.. Fikk ikke automaten til å funke... Tok en spansk en å gjemte den bak ett hjørne, gikk bra, men kunne blitt dyrt! Av prinsipp er jeg sterkt imot plasser som ikke tilbyr gratis parkering! M. Quote
Condor Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Hmmm...... Oslo`s beste pizza etter min mening finner du på Bøler, under navnet Bobos-pizza". De har ikke sitteplasser etc., men bestill en nr.2 spesial med dobbel bunn...... sjelden god denne her. Kan trykt anbefale denne...... og har enda ikke blitt lei disse pizzaene derfra....har spist/kjøpt der i en årrekke.... God fornøyelse..... Quote
Recommended Posts