esten Posted January 22, 2019 Share Posted January 22, 2019 Hei og hå.. Når jeg trykker på knappen for å få opp bakluken på min stv, går den normalt, helt til den kommer helt opp. Da høres ett lite smell, også stopper den. Når jeg trykker på knappen inni bilen, eller på fjernkontrollen går den ikke tilbake igjen. Kun når jeg bruker knappen på selve bakluken at den går ned. Er det normalt?? E-klasse 2016 mod s212. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaoctane Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 Ikke normalt. På min 2012 W212 sedan, og 2015 W205 sedan kunne jeg åpne og lukke innenfra. Kan det på min Passat gte i dag også. Bilen din er såpass ny at dette bør være en enkel garanti sak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted January 25, 2019 Share Posted January 25, 2019 Mener å ha lest at å kunne lukke den fra knapp inne i bilen / nøkkel var ekstra utstyr... altså det må kodes...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted January 25, 2019 Share Posted January 25, 2019 Prøv å trykke knappen i døra motsatt vei av når du åpner den.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts