Jump to content

Nærlys Mercedes A


Regor

Recommended Posts

 

Jeg har ikke nærlys på venstre side. Prøvd fler pærer der . Sett på sikringer innenfor venstre dør. Og prøvd å skifte dem,men virker ikke. Jeg har fult lys på venstre side.

 

Så tenkte om det sitter noen sikringer et sted der som ikke jeg vet. Skilt Nr. NE94926

Link to comment
Share on other sites

Har en A-klasse fra 2007 selv som min datter bruker nå. I går når hun skulle reise hjemover fra oss så jeg at hun manglet venstre nærlys. Jeg skiftet derfor umiddelbart pæren for jeg sikker på det var den, men den gang ei. Det var like mørk der.

Åpnet derfor opp luken foran passasjer stolen og så i oversikten etter rett sikring. Så ut til at lys var på nr 55 og 62, eneste problemet var at det var ikke høyere nummer en 54 der.

Jeg tok derfor ut en etter en og sjekket dem. Fant ingen med brudd, men lyset virket etterpå

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvd det Toalmar nemte som han fikk liv i nærlys med og ta ut sikringer,men skulle prøve etter det.Da virket ikke varmeapparat viften og resirkulering bryter i kupe. :rolleyes:.

 

Så nå  fint om noen vet hvem nr sikring som er til viften i kupen.?

 

Så hørte jeg at var no reler i motor rom? Som kan ha med viften og gjøre,men hvor sitter dem i motor rom?

 

Fått fart på viften igjen først så har noe varme. Før jeg ser mer på nærlys.  :).

 

Og takker for tips så langt om nærlys!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...