jensej Posted January 21, 2019 Share Posted January 21, 2019 Hei Har akkurat kjøpt meg en w212 e63 s amg 2014modell, å var faktisk ikke klar over dette med 98oktan, hva er erfaringene her kan jeg kjøre den på normal 95oktan? Ellers er bilen helt knall, noe å være ops på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted January 25, 2019 Share Posted January 25, 2019 Gratulerer med knallfet bil! Den kan fint kjøres på 95 blyfri. Ingen fare for det! Ellers er det lite å utsette på den bilen..er vel såpass ny at den enda ikke har fått seg noen barnesykdommer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Aa. Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 Jeg har en lik med motor M157. Jeg velger selv å bruke 98 oktan. Dette da anbefalt av produsent. Koster en krone mer per liter. Har fyllt opp et par ganger med 95 når 98 ikke har vært tilgjengelig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts