Jump to content

S204 - NTG 4.5 Command - Navigasjon som tuller - Virker igjen

Toalmar

Recommended Posts

Som emnetittelen sier så har jeg problemer med min navigasjon. Plutselig under kjøring så mister den kontakt med hvor vi er og bare går for seg selv. Den bare går uten mening og den er helt på jordet.

F. eks i går var vi på tur til Sverige da jeg gikk inn for å vise navigasjon på displayet så var den på tur mot Oslo.

Vi parkerte og gjorde unna shoppingen. Da vi skulle kjøre hjem så la jeg inn hjemme adressen som destinasjon og alt så greit ut. Da vi kom til Kongsvinger så begynte den igjen å tulle. Den villa egentlig ha meg til å kjøre gjennom Kongsvinger og ikke E-16 som jeg skulle. Plutselig så var den ute på jordet igjen. Der har den vært etterpå.

Nå har jeg ikke oppdatert kartet på en stund og har vel versjon 2014/2015 men kartet ska vel ikke ha noe å si eller?

Var ute å kjørte ett par turer i går kveld og begge gangene så fant den ikke ut at vi startet hjemme fra, men var fortsatt der den sluttet når vi kom hjem fra Sverige.