F_A Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Hei, Har fått beskjed av forhandler at Mercedes ikke selger bagasjeromsmatte i gummi til GLC 350e. Dette er jo latterlig siden dette er et must, spesielt på våte vinterdager! Ble anbefalt av forhandler å kjøpe uoriginalt. Noen som har tips om hvor det kan kjøpes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Sørensen Posted January 20, 2019 Share Posted January 20, 2019 Hei, Har fått beskjed av forhandler at Mercedes ikke selger bagasjeromsmatte i gummi til GLC 350e. Dette er jo latterlig siden dette er et must, spesielt på våte vinterdager! Ble anbefalt av forhandler å kjøpe uoriginat. Noen som har tips om hvor det kan kjøpes? Jeg har god erfaring med Gytis Autotek, har hatt gummimatter fra de til flere biler, god passform til de enkelte modellene. Men jeg ser at de oppgir at mattene de har til "alle" GLC ikke passer til hybridutgaven, så da blir det kanskje litt vrient igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F_A Posted January 31, 2019 Author Share Posted January 31, 2019 Ja, det er det jeg får opp på alle sidene jeg finner. Ingen som har laget noe som passer til hybriden. Ingen andre her inne som har funnet en løsning? Dette må da være noe alle vil ha, og det ble jo solgt en del av denne modellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted February 1, 2019 Share Posted February 1, 2019 Det finnes gummimatte i metervare som er bred nok til et bagasjerom. Om man klipper til denne passer det fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olepd Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Jeg er ganske så fornøyd med denne: https://www.ebay.co.uk/itm/PVC-BOOT-PROTECTOR-MAT-TRAY-TAILORED-WATERPROOF-MERCEDES-GLC-SUV-X253-2015-up/302818882186?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Jonny Posted August 26, 2022 Share Posted August 26, 2022 Skruvat har gummimatte som passer til bagasjerom. Har sjølv kjøpt der til Glc x253 350e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts