Tor Didriksen Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Har en Mercedes 300 TDT 4-matic 1994 mod som gir fra seg en ganske kraftig klonkelyd bak høyre side når jeg rygger nedover og etter hjulet har gått ca en gang rundt. Ikke alltid at jeg får frem den lyden og merker/hører ikke noe under vanlig kjøring. Noen som har vært borti noe lignende og kan komme med tips ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted January 20, 2019 Share Posted January 20, 2019 Sjekk boltene inn mot diffen og drivakslene. Hadde samme problemet med en vanlig 230E for mange år siden og jeg ble aldri klok på det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted January 20, 2019 Share Posted January 20, 2019 Foringene rundt boltene som holder diffen blir å slitte Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Didriksen Posted January 20, 2019 Author Share Posted January 20, 2019 Takker ! Skal få sjekket dette, men bare kom med flere innspill vist det er noen som har noe på hjertet ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts