adriantho Posted January 17, 2019 Share Posted January 17, 2019 Heisann ! Jeg har en vito 118 4x4 2012 modell som jeg har litt problemer med en stund nå. En dag jeg kjørte til jobb så begynte det å skurre i høyttalerene på passasjersiden, litt usikker på om det kun var diskant høyttaleren eller om det var begge. Men isåfall så varte dette problemet i noen uker før det ble mere skurring når jeg Spessielt svingte. Men nå her om dagen så sluttet all lyd å fungere... Har en forsterker og en sub bak i kassa under setene. Har sjekket sikringene og alt ser bra ut. Kan det være tilfelle at feks diskanten har fått kortsluttning som gjør at ikke de andre vil funke ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adriantho Posted January 19, 2019 Author Share Posted January 19, 2019 Ingen som har noen idé? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted January 20, 2019 Share Posted January 20, 2019 Litt vanskelig å kjøre diagnose på høyttalere... Sjekk eventuelt ledningene bak spillern i dashen? Eller så anbefaler jeg nok å ta turen innom nærmeste bilstereosjappe, med tanke på at du har ettermontert lydelementer i bilen og få dem til å sjekke. Dette tar dem nok ikke lange tiden å finne ut av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts