Petter 900 T Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Har memoryseter på begge sider i min S, de er i stoff... Har elseter uten memory i skinn med dørpaneler som skal inn. Hvilke utfordringer møter jeg? evt med ratt osv? Går deet å kle om memorysetene med stopping og trekk fra skinnsetene evt? Hilsen Petter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Didriksen Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Har skinnseter i antrasitt fra en 2003 mod jeg har prøvd å selge, dem er med memory på begge sider. Hvist ikke går det å ta trekket fra skinnsetene over på dem du har, men vær oppmerksom på at det er forskjell fra før til etter 2003 modellene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter 900 T Posted January 17, 2019 Author Share Posted January 17, 2019 Begge er 2001 modeller, så den er grei. lurer på om kabler og plugger er like, sånn at nedgraderingen er plug and play? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Didriksen Posted January 18, 2019 Share Posted January 18, 2019 Skulle tro det, men har vært borti at dem har skiftet kontakter (dem små enkle). Men det er jo bagateller, koster ikke mange kronene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts