Jump to content

W204, baklykter konstant på


HåvardR

Recommended Posts

Vi har ein w204 2008mod sedan.

I går ga bilen feilmelding i instrumentpanelet på (sansynligvis) alle pærene til begge baklampene at dei var gåen, men alle fungerte som normalt. Bilen blei parkert. Ca 1 time seinare kom eg tilbake til bilen for å sjekke ut dette (var fruen som kjørte bilen tidligere), men bilen ga ingen feil i instrumentpanelet. Tok ein liten kjøretur, men alt i orden, parkerte og låste bilen. Ca 10-15 min seinare kom eg tilbake og ser at kjørelysa bak var på, men ingenting foran.

Ingen feilmeldinger i instrumentpanelet, men leste av feilkoder og fant feilkoder på en haug med pærer (siden det hadde dukka opp tidligere) i tillegg til eit par interessante:

 

U102700 Chassis CAN bus OFF fault

B212173 Relay 1 "Circuit 15R" has a malfunction. The actuator does not open.

B214F15 The output for switch "Quiescent current OFF" has a malfunction. There is a short circuit to positive or an open circuit.

B214F73 The output for switch "Quiescent current OFF" has a malfunction. There is a short circuit to positive or an open circuit.

 

Eg sletta alle feilkoder, låste bilen, venta eit par min (lysa bak lyste uansett) og leste av feilkoder igjen, da ga den fortsatt feilkode på eit par pærer bak(ikkje alle) og:

B212173 Relay 1 "Circuit 15R" has a malfunction. The actuator does not open. Forsøkte å slette eit par ganger for å sjå kva som kom igjen og det var den og U102700 Chassis CAN bus OFF fault kom periodevis (ikkje kvar gang). I tillegg til div pærevarsel.

 

Eg har nytta iCarsoft MB II som diagnoseverktøy. Kan sjekke live data stream og bilen har kontakt med alle pærene som det lagrer feilkode på. Pærene virker som normalt og diagnoseapperatet leser ut at pærene er aktive når eg aktiverer dei.

 

Nokon som har tips eller kjenner til dette?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...