LadyBenz_ Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Så denna da jeg skulle hjem fra jobb idag.. Og ja det er en 190 som de kun har tatt bort taket og bakvinduet så det er en "cab" Skjønner ikke at folk kan ødlegge biler på denna måten (Litt dårlig bilde..,tatt med mobil og måtte zoome en del) Quote
Geggi Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Grusomt! Er bildet tatt fra gangbrua over Elvegata i Sandnes? Quote
LadyBenz_ Posted March 13, 2007 Author Posted March 13, 2007 Grusomt! Er bildet tatt fra gangbrua over Elvegata i Sandnes? Hva gata heter veit jeg ikke..,men er den brua over veien fra Amfi senteret til parkeringshuset ja Quote
Geggi Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Jepp! Det er jeg som sitter inni bilen på bildet...... Lurte fælt på hvorfor det ble tatt bilde...... Quote
Geggi Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Kunne jo vært meg Men er du ikke imponert over at jeg kunne se hvor bildet var tatt i det minste? Quote
Hauk Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Så det er der den har havna? Lurte på hvor det "takraset" av en 190 var blitt av. Får håpe det ikke er så mange som tenker på å lage slikt.....Grusomt! Quote
George Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 skjønner ikke at det er mulig.. det kan umulig holde vann ute.. Quote
CHARLIE Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Har sett den selv ved flere anledninger, men aldri fått sett den parkert noe sted. Skulle gjerne studert litt på nært hold. Føler vel kanskje at det blir litt feil med en 4-dørs cabriolet. 190en passer nok best med fast tak. Quote
Alexander Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Tenk så utrolig mye forsterkninger de må ha bygd inn i den bilen for at den skal være nogenlunde retningsstabil etter at taket ble borte... Quote
LadyBenz_ Posted March 14, 2007 Author Posted March 14, 2007 Resten av bilen så jo også ganske shabby ut da Quote
Will Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Tenk så utrolig mye forsterkninger de må ha bygd inn i den bilen for at den skal være nogenlunde retningsstabil etter at taket ble borte... For meg ser det nesten ut som om det bare er selve takplata mellom de langsgående listene som er fjernet. Dersom den fortsatt er avstivet mellom midtstolpene og rett over der fram- og bakvinduet er, er det vel ikke så mye mere forsterkninger som trengs, eller?? Ser for meg at dette er no ala det som fantes på 2CV'ene, der stofftaket går på skinner og en bare drar det bakover når en vil ha det av... Quote
Alexander Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Ser ut som om hele bakvinduet (og dermed også avstivningen) er borte for meg... Quote
Sven Håkon Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Denne stod for salg på Sandnes for 5-7år siden, og 'forsvant' etter dette en tid. I det siste har jeg sett den stå parkert i Roald Amundsens gate på Sandnes... Forøvrig har Will rett, det er bare takplaten og bakvinduet som er borte, forsterkningene er der fortsatt. Quote
Recommended Posts