KjetilP Posted December 28, 2018 Share Posted December 28, 2018 I morgen blir jeg eier av denne. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted December 28, 2018 Author Share Posted December 28, 2018 Noen bilder Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted December 29, 2018 Share Posted December 29, 2018 Gratulerer med ordentlig bil. Blir ikke feil med en S klasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cityhopper Posted December 31, 2018 Share Posted December 31, 2018 Lekkert. Gratulere med staselig bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted December 31, 2018 Share Posted December 31, 2018 Det er vel unødvendig å si at du gleder deg til den nydelige bilen gratulerer og godt nyttår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted January 24, 2019 Author Share Posted January 24, 2019 Noen flere bilder. Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted January 24, 2019 Author Share Posted January 24, 2019 Fikk opp en feilmelding som nevnte noe om kompressor enhet A9/1 i Star. Så etter litt feilsøk ble ny kompressor byttet. Ble tatt på bruktbilgarantien. Original del ble det også. Tommelen opp for Bergheim Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 Noen deler tilhørende airmatic kompressoren skal byttes ut. Brakett til selve kompressoren. Lakkert og klar for montering. Gummi muffene, avstandshylser og fjærene. Samt nytt luft filter og airmatic relé Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 Brakett A 221 320 02 43 Gummi muffer A 220 327 08 30 Fjærer A 220 993 03 01 Avstandshylse A 220 327 02 53 Relé A 000 982 85 23 Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 Deler byttet og sprayet med Fluid film Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Gratulerer med nydelig 221-bil!! Har alltid hatt lyst på en slik selv, men har ikke blitt enda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted January 30, 2019 Author Share Posted January 30, 2019 Gratulerer med nydelig 221-bil!! Har alltid hatt lyst på en slik selv, men har ikke blitt enda... Takk for det. Er ikke mye som kan sammenlignes med den gamle 211`a. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 Mottatt noen deler fra selger Bergheim. 4 nye dempere, stabstag, foringer og mye annet smått. Time på Star Autoco er bestilt. Bergheim leverer god service og oppfølging. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 Ny spiller montert. Endelig Dab og musikk streaming tilgjengelig. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petterw Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Ny spiller montert. Endelig Dab og musikk streaming tilgjengelig. Sent from my iPhone using Tapatalk Hvilken spiller er dette? Så meget bra ut! Er ikke Bluetooth i min heller, så treger en løsning på dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 Ny spiller montert. Endelig Dab og musikk streaming tilgjengelig. Sent from my iPhone using Tapatalk Hvilken spiller er dette? Så meget bra ut! Er ikke Bluetooth i min heller, så treger en løsning på dette Fikk forhandlet meg til denne når jeg kjøpte bilen. https://graviton.no/produkt/klar/spesialtilpasset/mercedes/s-klasse-w221-10-25-touch-android-7-2gb-32gb-dab-internett-spotify Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petterw Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Montert selv? Hvordan syns du den funker? Hvordan gjorde du det med kontrollpanelet i dashen og orginale valgmulighetene i Comanden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 Montert selv? Hvordan syns du den funker? Hvordan gjorde du det med kontrollpanelet i dashen og orginale valgmulighetene i Comanden? Montert selv ja. Fungerer ikke helt slik jeg ønsker. Comand og org meny fungerer som normalt. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Kunne du tatt noen bilder fra Command menyen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Montert selv? Hvordan syns du den funker? Hvordan gjorde du det med kontrollpanelet i dashen og orginale valgmulighetene i Comanden? Montert selv ja. Fungerer ikke helt slik jeg ønsker. Comand og org meny fungerer som normalt. Vurderer denne selv her nå. Men ble litt skeptisk, når du skriver at den ikke fungerer helt som ønsket... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted February 14, 2019 Author Share Posted February 14, 2019 Montert selv? Hvordan syns du den funker? Hvordan gjorde du det med kontrollpanelet i dashen og orginale valgmulighetene i Comanden? Montert selv ja. Fungerer ikke helt slik jeg ønsker. Comand og org meny fungerer som normalt. Vurderer denne selv her nå. Men ble litt skeptisk, når du skriver at den ikke fungerer helt som ønsket... Skal få tatt noen bilder straks. Hvis jeg har på dab radio og går over til comand meny, da stopper dab opp, og jeg må starte den igjen når jeg er ferdig i comand menyen. Litt tungvint hvis jeg bare skal inn og justere litt på seter eller evt klima. Er i dialog med Charlie fra Graviton, sjekker om dette kun er noen justeringer i spilleren. Er kun det som plager meg. Ellers lett å montere, lett å bruke og mange andre fiffige muligheter. Lyden blir den samme som tidligere, cd skifter og alt annet kan brukes. Har også en fm/dab antenne spiltter, så har ikke montert opp noen ekstra antenne. Spør bare om det er noen annet du lurer på. Har du tlf nummer, så kan jeg sende deg video av spilleren i bruk. Fikk ikke til å legge ut videoer her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Takk for info. Sendt deg PM med mitt tilf nr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 Da var 2 nye Bilstein original dempere montert foran. Bare bak igjen. Bak ble utsatt pga mye arbeid med demontering av deksler, seter og hattehylle. Tru om bærekule nederst på demperen kan kjøpes løs? Noen som vet? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted March 6, 2019 Author Share Posted March 6, 2019 Siden ikke justeringen til speilet virket som det skulle, og speilglasset ikke ble varmt, fikk jeg tilsendt ny motor og nytt speil til høyre side. Godt å få slike små ting unna. Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted March 6, 2019 Author Share Posted March 6, 2019 Og siden dørtrekket måtte av, ble nye klips kjøpt og montert Delenummer A 000 994 59 48 Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts