Johanq Posted December 26, 2018 Share Posted December 26, 2018 Hei noen som vet hvor det går an å kjøpe en tennings coil til e300 24v w124? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruindr Posted December 27, 2018 Share Posted December 27, 2018 Har du modell 124031 (6 første siffer i chassisnr)? I så fall er delenummer A0001586403 eller A0001585803. Ser ut som de har på www.stjerneservice.no Ligger også masse på eBay hvis du søker på delenummer. Lykke til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanq Posted December 31, 2018 Author Share Posted December 31, 2018 Takker for hjelpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Will Posted December 31, 2018 Share Posted December 31, 2018 Er du sikker på at der er coilen som er gåen? At det ikke er tenningsmodulen som er gåen? Dessverre er det altfor mange rekvisitabutikker som mener denne bilen skal ha tennplugger med resistor, noe som dessverre tar livet av tenningsmodulen... Bare et lite tips.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanq Posted January 2, 2019 Author Share Posted January 2, 2019 Hei. Har målt coilen kommer strøm til den men ikke ut av den. så håper det er den. tenningsmodul er vel en del dyrere og . Men det med du nevnte med tennpluggene har jeg aldri hørt om før. takk for tipset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 Har denne en coil, fordeler og pluggledninger, eller coilene under lokket på toppen?? Sent fra min H8324 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betagan Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 Det er et godt svar. Jeg setter pris på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanq Posted January 8, 2019 Author Share Posted January 8, 2019 Den har coil , har fått fat i ny. sviver som en rolex nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts