Jump to content

Lokallag Oslo besøker Tronstad gård mandag den 30/04

Johnny Antonsen

Recommended Posts

Hei

Mandag 30/04 blir det cruising tur med besøkk til Jens Petter Blichfeldt som driver http://www.tronstadgaard.no/  på Hurum.

Her er følgende program for kvelden.

Deltakere er med på traktorløp, vi besøker museet med litt historie om Tronstad gård. Etterpå drikker vi litt kaffe for så og kjøre avgårde fra gården på en liten runde på Hurum før vi ender opp i Holmsbu.

Der er bestillt litt mat som vi koser oss med på Br Jensen, et spisested i Holmsbu> > På Br Jensen betaler vi hver for oss. Men på gården er alt gratis.

Mvh. Johnny

• 1 month later...

PRESSEMELDING – Bil, Motor, kultur og historie!

• Mandag 30. april kl 1800 får Tronstad Gaard, Holmsbu besøk av MB Entusiastklubb.

• Her blir det en spennende kombinasjon av Tronstad Gaard sin historie og eget museum, sammen med Mercedes-Benz entusiaster og deres fantastiske biler.

Eget TRAKTOR løp – litt annen komfort…

• Det inviteres til biltur langs kysten og hør de interessante historiene til mennesker som bruker ”all sin tid” på en BIL……..

For mer informasjon kontakt Jens-Petter

Blichfeldt på 917 15 747

www.mbentusiastklubb.com

www.tronstadgaard.no

Da satser jeg på å bli med mitt første treff i morgen. Har vært medlem lenge nå så det er på tide. Dette blir spennende  :) sees i Brobekkveien litt før kl 17

Velkommen skal du være!

Jeg regner også med å komme i mårra!

Jeg kommer alene denne gangen, men hvorfor ikke ta med hele gjengen? Det tror jeg blir en fin tur. :)

Samboeren har blitt gira på traktorer etter at de kjørte det på skolen for litt sida. Prøvde å få henne med, lokket med traktorløp og greier. Dessverre har hu andre planer i mårra :-(

Dette arrangementet ser absolutt familievennlig ut, så alle som kan brude ta med hele gjengen :-)

Noen som har med noe familie på dette ??

Lurer på å dra med hele gjengen nemlig....

Hvis så skjer stiller vi med følgende

1 stk bil

1 stk bileier

1 stk samboer/dame

1 stk snart 3 år gml datter (Juli)

1 stk snart 1 år gml sønn  (August)

Jeg reiser med hele familien.

1 stk bil

1 stk bileier

1 stk kone

1 stk 6 mnd gml datter

1 stk 2,5 år gml sønn merce-gutt hmm lurer på hvor det kommer fra... :D

Greit folkens... Etter å ha sett hvor mange bilder den uvaskede bilen min nå dukket opp på, så skal jeg fra nå av ikke bli med på "treff" uten å ha vasket bilen først :-)

Dette gjelder ikke vanlig treff i brob. veien men alt annet :-)

Haha.. Det var egentlig ikke meninga å ta ekstra mye bilder av den, men den sto jo på enden av rekka :-)

Det er nå tross alt bedre at du kommer på treff med møkkete bil, enn at du ikke kommer i det hele tatt!

Til de som ikke har vært med før, så håper jeg det falt i smak, og at vi ser dere (og mange andre) ved andre anledninger også.

Regnet ikke med att det var helt med vilje nei :-)

Jeg fikk da ihvertfall hilst på 1 som aldri hadde vært med på treff før.

Passet på omtrent så fort jeg kom ut av bilen jeg, for å være sikker på att vi ikke fikk "klage" på klikkgjenger osv :-)

Hadde jeg vært hjemme fra Kreta litt tidligere skulle jeg ha vasket bilen også, lurte litt på å stikke innom en stasjon på veien, men jeg passerte Frogner i det resten av dere forlot Brobekkveien :-)

Men men... var hyggelig treff ja, bra det var såpass som hadde med noen flere enn bilen da...

Vi får håpe det blir enda flere som har med familien neste gang (snakker da ikke om bilen selv om den er en del av familien, den er jo med uansett)

Dette var moro - jeg blir med ved flere anledninger. En veldig hyggelig og imøtekommende gjeng. Og mange flotte biler.

Til de som ikke har vært på møter/treff enda - MØT OPP!  :D