kurti Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Har en 2008 SLK automat med 16000 km garantert på telleren. Skiftet olje i sommer når jeg kjøpte den og ønsker noen råd mht. gearolje, bremseveske o.l. Bilen er jo 10 år selv om den har stått stilt mesteparten av tiden. Hva tror dere.? XGW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Bremsevæske blir dårligere med alder, ikke bruk, så den er på god overtid for et bytte. Samme gjelder kjølevæske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Jeg har ofte byttet alt av olje, filtre og væsker på mine bruktbiler når jeg har kjøpt dem. Da vet en at alt er på stell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurti Posted December 22, 2018 Author Share Posted December 22, 2018 Har konkludert med at jeg skifter alt flytene veske til våren inkl aut.kasse. Takk for gode råd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts