Jump to content

Sukkertøy..... Eller kjøretøy :-)


_s_y_v_e_r_s_e_n_

Recommended Posts

Det var Mansory som hadde jålet den opp ser jeg. De har mye rart, men litt "over the top" for min del. Husker de hadde en rosa Bentley på Frankfurt-utstillingen for noen år siden. Har også sett en Aston Martin med karbon-karosseri hos dem.

 

Ta en titt på siden deres. ;)

http://www.mansory.com/en/mansory-range

 

Må si meg enig, de lager mye rart.  De lever av å skape noe spesielt for de spesielle som ønsker å ha noe spesielt.  F.eks. å klatte med karosseriet til Bugatti Veyron - en bil som kan kjøres i over 400 kmt fordi karrosseriets utforming nettopp er bygd for det.

Oh, man sorry! :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hehe..... Har alltid sliti med brunt interiør i bil. Har ikke sett et som jeg har likt. Den verste fargen jeg overhode kan tenke meg, er den som er på skoa til hæren. Jeg spyr nesten når jeg ser en stakkars soldat med sånne.

Og så er det en veldig fin linje mellom stil og vulgaritet. Detta interiøret er kanskje nærme den grensen? Jeg syns det nærmer seg stilen til Starcraft. Når jeg ser sånne, tenker jeg "best little whorehouse in Texas" 

Men smaken er som baken, så hvem kan si at jeg har rett?  :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er heller ikke i utgangspunktet spesielt glad i brunt interiør. Hadde det en gang i en 380 SEL. Trodde da jeg kjøpte den at jeg skulle venne meg til denne fargen, men det gikk ikke :lol: :lol:

 

Men tror jeg kunne levd med det som er avbildet øverst her likevel :rolleyes: :lol:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...