Hans Kåre Isdal Posted December 9, 2018 Posted December 9, 2018 Tok på meg ein jobb av ein kolega sin b klasse som ville ha lett stelt bil. det etter at eg viste bilde av ein anna bil jobb eg hadde. så var det avgjort og eit par dager etterpå så var det planlagd med madamen heime at denne helga var via til det. bilen var i meget god stand faktisk. og meget lite striper, dog prikker som ikkje ville vekk nede på dørene. Men her er bilder. Quote
Hans Kåre Isdal Posted December 9, 2018 Author Posted December 9, 2018 Tok på meg ein jobb av ein kolega sin b klasse som ville ha lett stelt bil. det etter at eg viste bilde av ein anna bil jobb eg hadde. så var det avgjort og eit par dager etterpå så var det planlagd med madamen heime at denne helga var via til det. bilen var i meget god stand faktisk. og meget lite striper, dog prikker som ikkje ville vekk nede på dørene. Men her er bilder etter ned vask og litt clay. Quote
Hans Kåre Isdal Posted December 9, 2018 Author Posted December 9, 2018 etter litt god gang med roterende og blå ruple blå pute og meglurias 80. speed glaze. og litt grovare her og der. blei det slik: Quote
Hans Kåre Isdal Posted December 9, 2018 Author Posted December 9, 2018 så etter å rense ruter og vaske ned lakk for polerings rester. også på vindu. då er rensa dei og. la eg på fusso på lakken og felger. rute forsegling på alle vindu. 2 lag på sider og bak. 3 lag på front rute. derfor er også vindus viskere opp pga. herding på rutene. så her er ferdig bilder. alti i alt 8 timer hard jobbing då denne har litt hard lakk. typisk mercedes.... Quote
Hans Kåre Isdal Posted December 9, 2018 Author Posted December 9, 2018 og siste rest med bilde. er ganske fornøyd med foto innsatsen og denne gangen. Takk for titten innom mitt innlegg. Og ja...berre legg igjen kommentarer og linker om du vil. berre kjekkt. ps: gjett kva bil som er i midten av mb stjerana i grillen. Quote
Recommended Posts