Stiglindstrøm Posted December 9, 2018 Posted December 9, 2018 E220CDI 2004 modell stasjonsvogn. I forbindelse med sjekk av kompressor ved sig i bakenden, kom jeg i skade for å rive løs de to tynneste ledningene fra kontakten til kompressoren. Da er valget, skal rød/hvit ledning opp eller ned (evt nermest flat del på kontakten......? Er det noen som har mulighet til å svare meg på dette hadde det vært supert. Quote
FrodeS Posted December 11, 2018 Posted December 11, 2018 Jeg tror, med vekt på TROR, at dette er til "pressure relief valve", altså en ventil som åpner for å slippe ut trykk fra systemet. Se om disse bildene kan hjelpe deg. Det er fra da tilsvarende ledning var irret av på vår, og jeg lappet sammen litt. Quote
Jana Posted December 19, 2018 Posted December 19, 2018 Du har sikkert funnet ut av det, men legger likevel til litt.. https://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=77346.msg475733#msg475733 Og svar på fargekode I vedlegget.Kompressor_kontakter.pdf Quote
Recommended Posts