Torstein Lundberg Posted December 9, 2018 Posted December 9, 2018 Har en s212 2011 200cdi om651 som skaper seg innimellom, solenoid klikker bare når nøkkel vries over. Den starter som regel etter 4-5 forsøk. Får ikke opp noe på diagnose. Har byttet startbatteri, starter, startrelé, hovedkabel + og - til starter, styrestrømskabel til innslag. Skal sies att starter er kjøpt ny på skuvat.no Har jo tenkt tanken om at den bare er noe dritt. De gutta på motortrade i trondheim sa kun att jeg måtte bestille meg time når jeg forklarte dem om problemet. Så inn dørene der går jeg ikke igjen i livet mitt. Noen som har vært borti noe lignene? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
tommern57 Posted December 9, 2018 Posted December 9, 2018 Det er vel endel 212 der ute som har bytta tenningslås? Hva som skjer vet jeg ikke, men det er kanskje verdt et søk? Kan jo også være solenoiden på starter? Quote
Torstein Lundberg Posted December 9, 2018 Author Posted December 9, 2018 Det er vel endel 212 der ute som har bytta tenningslås? Hva som skjer vet jeg ikke, men det er kanskje verdt et søk? Kan jo også være solenoiden på starter? Har tenkt tanken, men så lenge det klikker i starteren og alt ser normalt ut har jeg gått litt bort fra det. Har også tenkt tanken og sette inn ny orginal starter. Synes det er litt rart hvordan bilen oppfører seg. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Recommended Posts