h.avlund Posted December 7, 2018 Posted December 7, 2018 Hei, Har kjøpt en Mercedes E270 W211. Bilen har defekt svingarm på frontlykt høyre side. Finner lykt med svngarm og bi-xenon til 7300kr ink toll, frakt og mva. https://www.autodoc.co.no/hd-karosserieteile/7051993 Men trenger vel egentlig bare motoren. Går det ann å få kjøpt kun motoren? Har dere noen tips om hvordan man kan løse dette på billigst mulig måte? Quote
h.avlund Posted December 7, 2018 Author Posted December 7, 2018 Glemte å skrive att dette er en 2003 modell Quote
Sven Håkon Posted December 8, 2018 Posted December 8, 2018 Dersom du føler deg klar for å åpne lykten og skru ut delene, er det ingen problem å bytte enkeltkomponenter. Men er du sikker på at det er motoren som er defekt? Quote
h.avlund Posted December 8, 2018 Author Posted December 8, 2018 Må nok se litt nærmere til uka, men var på EU godkjenning, den ble ikke godkjent pga. Sving som var defekt på ene frontlykta. Quote
Sven Håkon Posted December 8, 2018 Posted December 8, 2018 Joda, men poenget er at det kan være noe annet enn motor. Det er ingen problem å åpne lykten, ei heller å få tak i delene som eventuelt trengs, men jeg vil ikke anbefale det før du vet om det er nødvendig. Jeg åpnet mine lykter for å bytte reflektorer for et par år siden. Litt tidkrevende var det, men resultatet var så absolutt verdt det! Quote
Recommended Posts