Jonasoverby Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Vurdere idag kjøp av C-klasse (S205) 4-matic og 250cdi! Har vært ute å prøvekjørt og blitt rimelig overbevist. Er det noe spesielt man burde se etter på disse bilene? kjente feil, rustproblemer osv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kri Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 Hei jeg har en s205 180bensin 2015 veldig fornøyd med den, jeg gikk ifra Alfa Romeo 159sw 1.9 så var ikke kresen på plass, men har 2 barn (1,5 og 10mnd) og rottweiler (må velge mellom bikkja med enkeltvogn eller bare søsken vogn). Jeg har ikke noe på diesel eller 4matic men nytt antispinn som er MYE bedre en de eldre mb’ene etter min mening, beste rwd på glatta jeg har kjørt. Ble anbefalt av MB mekaniker å velge bensin istede for diesel, men var ute etter bensin så spurte ikke hvorfor[glow=red,2,300][/glow]. Jeg er veldig fornøyd med min bil og den fikk t.o.m med kona til å like å kjørebil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasoverby Posted December 5, 2018 Author Share Posted December 5, 2018 Javisst, det ligger an til at det blir kjøp av en sånn. Vet du av noen kjente svakheter med disse? Ellers noen som har erfaring med 250CDI og ev. 4-matic i denne c-klassen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toalmar Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 Har 250cdi og 4matic i S204 karosseri og er i hvert fall kjempefornøyd. Kan ikke tro de har blitt dårligere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts