MariusJS Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Noen som har montert ledbar i grillen på en 211? Eventuelt noen som har bilder av deres 211 med ledbar over/under skiltet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeirMB Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Del gjerne bilde om du har landet på løsning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NAMSOS Posted September 14, 2020 Share Posted September 14, 2020 Ingen?🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariusJS Posted October 13, 2020 Author Share Posted October 13, 2020 On 9/14/2020 at 5:23 PM, NAMSOS said: Ingen?🤔 Har sett det bli gjort, skal visst funke relativt bra, endte dessverre opp med å selge bilen før jeg rakk å prøve det selv, men spørs om jeg ikke ender opp med å gjøre noe slikt på bilen jeg har nå (W124) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts