Optimisten Posted November 28, 2018 Posted November 28, 2018 Bakgrunnsinfo: Etter en del års fraværende medlem, men ikke fraværende eier av Mercedes fant jeg ut at det kanskje var greit å bli medlem igjen! Jeg hadde tidligere en rød A-klasse som jeg var med på treffet på Gol i 2013 tror jeg, men pga huskjøp måtte bilen vekk. Etterhvert ble savnet etter A-klasse for stort, kjøpte meg en grå A180 bensin med automat, men fikk aldri godfølelsen som jeg hadde med den røde. Vurderte å gå over til noe annet, men så kom jeg over en GLA45 AMG på Dovre Bil. Noen dager senere var gjeldsbrevet signert, nøklene byttet hender. Godfølelsen var tilbake! Quote
Eirikbg Posted November 29, 2018 Posted November 29, 2018 Gratulerer med ny rå bil. Vil tro den er morsom å kjøre. Quote
hlieberg Posted January 21, 2019 Posted January 21, 2019 Gratulerer med flott AMG, da blir vel denne å se på Gol i år? Tør vi håpe på en egen "AMG-stand"? Quote
hlieberg Posted January 21, 2019 Posted January 21, 2019 Er det v8 i denne? R4/381 hk Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 21, 2019 Posted January 21, 2019 Wow! Det var heftig i en firrer Quote
hlieberg Posted January 21, 2019 Posted January 21, 2019 Wow! Det var heftig i en firrer Burde holde til både whiplash og middag i retur det, vil jeg tro Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Quote
Optimisten Posted February 7, 2019 Author Posted February 7, 2019 Wow! Det var heftig i en firrer Burde holde til både whiplash og middag i retur det, vil jeg tro Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Jeg ble faktisk bilsyk når samboeren kjørte på Nürburgring i fjor. Den så jeg ikke komme.. Quote
Recommended Posts