espenmal09 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 Hei. Min E-klasse fra 2011 har nå fått følgende problem. Parkeringssensoren har gått i frø. Jeg mener at de er rene. Den viser " -P" og hyler konstant. Det er farligere å rygge nå enn uten sensoren! Vet noen hvordan man kan skru av lyden, eller skru av hele sensorsystemet mens jeg venter på å få dette reparert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillegutt Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 Mener du skal ha en egen knapp for dette rett under volumknappen på dashbordet. Det skal stå en P med noen buede streker på knappen. Hvis du ikke har en slik knapp så kan det jo være en mulighet å koble det fra. Skal være relativt raskt og enkelt. Sannsynligvis så tar det lenger tid å se på videoen for hvordan det gjøres. Husker ikke helt hvordan ledningsnettet er lagt ved bakfangeren, men videoen nedenfor gir en pekepinn, selv om den ikke er av en Mercedes (Dessverre...). JHH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
espenmal09 Posted November 28, 2018 Author Share Posted November 28, 2018 Den knappen har jeg på Cklassen min, men selvsagt ikke på Eklassen!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirikbg Posted November 29, 2018 Share Posted November 29, 2018 Siden du ikke har den på E klassen, men på C classen, kan det være at du har kun bak på E klassen, men foran og bak på C klassen? Vet at en del merker kun har den knappen hvis de også har foran i tillegg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
espenmal09 Posted November 29, 2018 Author Share Posted November 29, 2018 Takk for hjelp. Jeg fikk løst problemet ved å koble fra høyttaleren inne i displayet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts