Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hehe, klarte ikke å dy meg med å nevne dette faktum.

Hva er det som får en haug med mannfolk i sin beste alder til å svi av en lørdagskveld på MBE-forumet istedet for å gå på byn/ holde dama i hånda osv?  :lol:

Jeg er tydeligvis ikke alene nå kl. 20:11  :lol:

Geggi, Trond Roald, Roger H., Morten Engstrøm, CHARLIE, Robert, Alexander Nygård, MB for life, Stjerneglis, MBKicker.

Posted

8-[ 8-[ 8-[ Ehhhhh.....:oops: :oops: :oops:

Kanskje det faktum at det er vi som er de virkelige entusiastene???:roll: :roll: :roll:

Eeeehhh... Det får da være måte på hvordan man skal prioritere også da....

Entusiasme for sin hals? Syntes jeg hørte noe om at "et forhold trenger regelmessig næring og mosjon" (slik som i: "å leve i tosomhet/i et samliv uten oppvaskmaskin = uendelige diskusjoner og amper stemning pga "jevn" arbeidsfordeling i hjemmet = gyldig skilsmissegrunn".....?)

Men nå har jeg jo ikke noe annet liv utenom jobben jeg da....

Så jeg er vel ikke rette person til å uttale seg!  :lol:

Det er vel kanskje en av grunnene til at ENKELTE av oss, ikke HAR en bedre halvdel å støtte seg til - mens andre faktisk er FORVIST til hjørnet hvor PC`n står - av de nevnte grunner....!?   :?

Posted

Her er vi.

Skulle vel vert mange andre plasser en her en lørdagskveld.

Men med jobb og tidlig opp imorgen, er det vel best og holde seg rolig.

Noen som har tips om raskest/beste rute til Geilo fra Trondheim da?

Posted

Laptopen på fanget, i sofaen, foran tv'en, sammen med kona. Hu har sine forumer så vi bytter på! Hmmm, vi må få oss et liv :lol:

Posted

Trådløs laptop på fanget med NRK's "10 på topp" i bakgrunnen. Sofaliv er også et liv...  :lol:

Lurer på om ikke du og jeg ser veldig like ut akkurat nå :lol:

Pils og potetgull på stuebordet :D

Posted

Skiller meg litt ut jeg da, som sitter i stresslessen med rød vin i glasset og litt god ost ved siden av......

Synes dette er mer kvalitetstid enn når jeg fløy på byen i "gamle dager"

Posted

Skiller meg litt ut jeg da, som sitter i stresslessen med rød vin i glasset og litt god ost ved siden av......

Synes dette er mer kvalitetstid enn når jeg fløy på byen i "gamle dager"

Hehe, høres ut som om du er mer verdig stjerna...

...og ikke liker jeg vin (fysj), liker to typer ost, mozarella og norvegia...

Posted

... liker to typer ost, mozarella og norvegia...

Kona liker nok å høre at du liker den siste osten du nevnte!! Hun lager nemlig Norvegia ost på Tine Meierier :wink:

Posted

Laptopen på fanget, i sofaen, foran tv'en, sammen med kona. Hu har sine forumer så vi bytter på! Hmmm, vi må få oss et liv :lol:

Bytter på hva?? Har liksom ikke sett noen innlegg fra "Kona til Trond Erik". :lol: :lol:

Posted

Hva er det som får en haug med mannfolk i sin beste alder til å svi av en lørdagskveld på MBE-forumet istedet for å holde dama i hånda osv?  :lol:

Jeg skjønner ikke at det ene utelukker det andre. Hørt om laptop?

Etter ca. 3 timer under bilen i dag og en bedre middag (taco) er det greit å skli ned i sofaen. Sambo er ute og går med bikkja jeg lånte med fra mamma og pappa.

Høres mest ut som du trenger en laptop til :D

Posted

Hva er det som får en haug med mannfolk i sin beste alder til å svi av en lørdagskveld på MBE-forumet istedet for å holde dama i hånda osv?  :lol:

Jeg skjønner ikke at det ene utelukker det andre. Hørt om laptop?

Etter ca. 3 timer under bilen i dag og en bedre middag (taco) er det greit å skli ned i sofaen. Sambo er ute og går med bikkja jeg lånte med fra mamma og pappa.

Høres mest ut som du trenger en laptop til :D

Heller laptop enn lapdance på byen ihvertfall...

Posted

Trådløs laptop på fanget med NRK's "10 på topp" i bakgrunnen. Sofaliv er også et liv...  :lol:

Lurer på om ikke du og jeg ser veldig like ut akkurat nå :lol:

Pils og potetgull på stuebordet :D

Hvis pilsen byttes ut med TabXtra så er vi der  :lol: Du sitter vel på Brandbu, jeg sitter i Skotselv...

Posted

Hva er det som får en haug med mannfolk i sin beste alder til å svi av en lørdagskveld på MBE-forumet istedet for å gå på byn/ holde dama i hånda osv?  :lol:

Jeg er tydeligvis ikke alene nå kl. 20:11  :lol:

Geggi, Trond Roald, Roger H., Morten Engstrøm, CHARLIE, Robert, Alexander Nygård, MB for life, Stjerneglis, MBKicker.

heeey er her jeg også da :-P

Posted

Omtrent som hjemme hos meg da, men vi sitter med hver vår laptop i sofa'n foran TV'n :-)

Posted

Definitivt billigere hvertfall  (tenker på lapdance'n kontra laptopen) :lol:

Og jo, jeg har hørt om laptop......

De fleste sitter i stua har jeg inntrykk av og er sammen med dama.

Hva skal jeg si her nede i kjelleren med min stasjonære som kona ikke vil ha i nærheten av stua?

:lol:

Posted

Å fa.., der er hun jo!!!!  :shock:

:shock:

Hmmm!! Jeg håper at "Å fa.., der er hun jo!!!! :shock: " var som i "der kom hun endelig inn døren hjemme, så nå logger jeg av og tilbringer litt kvalitetstid med henne"!!!!?  8)

....Eller var det bildet du siktet til, Geggi?  :lol: