haraldaa Posted November 26, 2018 Share Posted November 26, 2018 Ble borte lyset i instrumentet mitt i dag.Lyser viserne til speedo og klokke,turteller. Men ikke selve speedometer. Ser ut til at det er dyrt å kjøpe nytt,men er det noen her inne som vet om noen som kan fikse det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slippern Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 simco, norskspeedometerservice, actronics... feks.. finnes mange, bare og google.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haraldaa Posted November 28, 2018 Author Share Posted November 28, 2018 Takk for tips,men jeg tok ut instrumentet.Delte det og så ikke noe som var brent eller noe. Og da jeg satte det inn igjen var alt normalt. Mistenker at det var noe kondens som ble da jeg kjørte inn bilen fra 15 kuldegrader og vasket den. Ble kondens på instrumentet og interriøret da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
500AMM Posted November 29, 2018 Share Posted November 29, 2018 Kjekt å vite til seinere: https://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=19293.msg160602#msg160602 (bildene vises ikke på min telefon, men de ligger kanskje der??) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haraldaa Posted November 29, 2018 Author Share Posted November 29, 2018 Ser ikke bildene på tlf.jeg heller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
500AMM Posted November 29, 2018 Share Posted November 29, 2018 Ser ikke bildene på tlf.jeg heller Det er nok fordi vedkommende har linka til bilder på ekstern datalagring, og har enten bytta leverandør eller ikke oppdatert sin brukerkonto. Eller at leverandøren ikke har oppdatert så de er kompatibel med diverse mobilplattformer. Ekstern datalagring er kjekt til privat bruk, men ikke til bildedeling. Mange husker hva som skjedde for et par år siden når Photobucket endra kriteriene og sperra for 3.parts deling, altså at bruker linket til bilder i Photobucket sin database, millioner av bilder ble per def. borte over natta. Bildene ligger der de, men brukeren må oppdatere sin konto iht. nye kriterier for å få tilgang - og betale for ny avtale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted November 29, 2018 Share Posted November 29, 2018 Jeg måtte oppgradere til SSL-løsning for å få vist bildene mine f.eks. her, men fikk ikke noen beskjed om dette annet enn at jeg ikke kunne se bilder i trådene mine lenger - etter å ha oppgradert ble alt synlig igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts