Jump to content

Pris på w212 delebil?


Tomsaa

Recommended Posts

Hei! Var litt usikker på hvilken tråd dette skulle stå i så jeg satt den bare her :).

Jeg lurte på hva jeg kan få for en W212 E220 2010mod?

Bilen har stått på merkeveksted i snart ett år, så jeg bestemte meg for og heller selle den som en delebil.

 

Negativt:

Bilen blir da solgt uten dyser, det er en oljeleksje fra motor, parksensorer funker ikke, regnsensor virker ikke, litt slakk i tannstang, 420000km.

Det er sikker andre småfeil som jeg ikke husker her og nå.

 

Positivt:

Fin i lakken(svart), fin i interiør(svart skinn), største navigasjonspakken, avantarde, ingen ulyder, bixenon som følger rattet, harman kardon høytalere, seter med luft styring(?), gode sommer dekk på 19" felger, gode vinterdekk på 17" AMG felger .

sikkert mere positive ting med bilen, men er så lenge siden jeg har kjørt den at jeg kommer ikke på alt nå.

 

Hvis det har noe og si så kjøpte jeg bilen for 115 000 kr for ca 1,5 år siden.

 

setter stor pris på hva dere trur denne bilen er verdt! bare så jeg har noe å gå etter :)

Link to comment
Share on other sites

Motoren som står i er i god stand :) skulle bytte dyser på den men de ville ikke la seg kalibrere. Styre enheten til motoren ble sendt til frankrike for å sjekkes, fikk til svar at alt var i orden. Det er en ukjent feil som ingen finner svar på. Har vært innom 3 verksteder. Motoren er i god stand bortsett fra oljelekasjen. Mekanikeren har sjekket absolutt alt av elektrisk og mekanisk, alt er i orden. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...