Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann, har hatt litt startproblemer (tungstartet) med min w211 220cdi de siste dagene, dette har blitt verre dess kaldere og om den har stått ubrukt noen dager. Kontaktet en venn av meg som har diagnoseapparat egnet til common-rail biler. Det var lagt feil på railtrykk, han mente at dette kunne være mengderegulatoren til høytrykkspumpa, hvis denne fusker så blir jo dette verre dess tykkere dieselen er (utetemp).

Noen flere som har vært borti at denne har fusket eller evt. noe annet?

.

Må bare også nevne at dyse nr.4 har et tilfelle av "black death" kokset opp rundt dysa, men har snakket med flere som mener at dette ikke er en faktor til at den er tungstartet så lenge den er med på alle, og den nogenlunde tetter og ikke lager plafrelyder (det gjør ikke min)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...