CHARLIE Posted March 10, 2007 Author Posted March 10, 2007 Den 12. vel Glimrende!!! Er jo nå på mandag!! Jeg kommer nok plotselig som vanlig :lol: Quote
Geggi Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 Då må du kje spisa så møje på mandag. Ja, hvis du ska ha ein sånn vanligge pizzastørrelse så du pleie meine eg Quote
CHARLIE Posted March 10, 2007 Author Posted March 10, 2007 Då må du kje spisa så møje på mandag. Ja, hvis du ska ha ein sånn vanligge pizzastørrelse så du pleie meine eg Mobbe du pizzaen min?? :lol: Quote
George Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 klar som ett egg, eller pizza, eller no slikt, for pizza kveld på mandag.. blir vel pepperoni igjen Quote
CHARLIE Posted March 11, 2007 Author Posted March 11, 2007 Lekre bilder du har lagt ut i avatar/signatur!! Lø på et par til i signaturen. Utrolig lekker denne 190en din, George:wink:! Quote
Sven Håkon Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Jeg satser også på å stikke snuten innom pizzasjappa i morgen Quote
Guest 2271 Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Lekre bilder du har lagt ut i avatar/signatur!! Lø på et par til i signaturen. Utrolig lekker denne 190en din, George:wink:! Det er faktisk Mr. VIPER in his own person, som har tatt bildene - i fart - på E-18 på vei i kolonnekjøring fra Torvet i Kristiansand til MAX POWER-treffet ute i sanddynene på Hamresanden lørdag 13. mai 2006, ifm treffet vi arrangerte i Kristiansand..... Quote
CHARLIE Posted March 11, 2007 Author Posted March 11, 2007 ...Det er faktisk Mr. VIPER in his own person, som har tatt bildene I disse nickname-tidene; hvem er Viper?? Quote
CHARLIE Posted March 11, 2007 Author Posted March 11, 2007 Jeg kommer ihvertfall, og satser på en liten "Kokkens favoritt" med ekstra ost, og ekstra kjøttdeig. Her er selvsagt Coca Cola det eneste rette!! NAM-NAM :tongue8: Quote
Thomas Madsen Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Jeg kommer ihvertfall, og satser på en liten "Kokkens favoritt" med ekstra ost, og ekstra kjøttdeig. Her er selvsagt Coca Cola det eneste rette!! NAM-NAM :tongue8: Enig, var nesten på Gråten når jeg fikk høre att Peppes Pizza har gått over til Pepsi... Ringte dem og bestilte en bunke forskjellige pizza jeg... og til slutt... også 6 Coca Cola... hvorpå fyren svarer, vi har Pepsi.... så sa jeg... Veeel, da kan du drite i hele greia.... Quote
Guest 2271 Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 ...Det er faktisk Mr. VIPER in his own person, som har tatt bildene I disse nickname-tidene; hvem er Viper?? TROR du vet hvem det er, men OK.... Geir med sin 190E utrolig-ombygd-osv 2.5-16.... Gå inn under Medlemmenes Biler og se hans RÅE bilder....!! Quote
CHARLIE Posted March 11, 2007 Author Posted March 11, 2007 Jeg kommer ihvertfall, og satser på en liten "Kokkens favoritt" med ekstra ost, og ekstra kjøttdeig. Her er selvsagt Coca Cola det eneste rette!! NAM-NAM :tongue8: Enig, var nesten på Gråten når jeg fikk høre att Peppes Pizza har gått over til Pepsi... Ringte dem og bestilte en bunke forskjellige pizza jeg... og til slutt... også 6 Coca Cola... hvorpå fyren svarer, vi har Pepsi.... så sa jeg... Veeel, da kan du drite i hele greia.... Vi på jobben bestilte alltid overtids-pizza hos Dolly Dimples, helt til de gikk over til Pepsi. Da begynte vi å bestille hos Pizzabakeren, som selvsagt kan levere rette drikkevarene til maten (La teksten din Charlie UT fra rammen, da den lå inni sitat-rammen....!) Takk Roger Quote
Geggi Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Blir skjærings med pizzamøtet i kveld. Må jobbe (som vanlig). Quote
CHARLIE Posted March 12, 2007 Author Posted March 12, 2007 Blir skjærings med pizzamøtet i kveld. Må jobbe (som vanlig). Vel, vi trenger folk i hallen hos oss..... Quote
CHARLIE Posted March 12, 2007 Author Posted March 12, 2007 Da var jeg hjemme igjen. Synd det ikke var folk igjen da jeg kom rett over halv 9. Reiste bare hjem igjen. Gadd ikke sitte der alene å smatte Var det noen på Pizzabakeren i det hele tatt ikveld?? Quote
Guest 2271 Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Da var jeg hjemme igjen. Synd det ikke var folk igjen da jeg kom rett over halv 9. Reiste bare hjem igjen. Gadd ikke sitte der alene å smatte Var det noen på Pizzabakeren i det hele tatt ikveld?? He he.. Jeg var der ikke.. så jeg vet ikke.. Quote
Sven Håkon Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Vi var en grei bande ja - men de fleste kom kl19 som avtalt Quote
CHARLIE Posted March 12, 2007 Author Posted March 12, 2007 Ja, jeg vet at jeg var sen som vanlig. Har ei lita jente på snart 3 år som vil se pappaen sin også en gang iblandt. Pleier derfor ikke reise hjemmefra Klepp før etter at hun er i seng. Quote
Guest 2271 Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Det blir vel noe mer pizza i Mars - bortsett fra på dugnadskvelden til torsdag....? Vel.. Nå forsvinner jo jeg fra byen ut hele mars etter dugnaden (ferie fra fredag 16. mars - fredag 30. mars) - men det var et spørsmål på generelt grunnlag for de evig sultne..... Quote
George Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Lekre bilder du har lagt ut i avatar/signatur!! Lø på et par til i signaturen. Utrolig lekker denne 190en din, George:wink:! takk takk må få Geir til å ta flere Quote
George Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 TROR du vet hvem det er, men OK.... Geir med sin 190E utrolig-ombygd-osv 2.5-16.... Gå inn under Medlemmenes Biler og se hans RÅE bilder....!! utrolig-ombygd-osv er min bil det Geir sin er jo original utseendemessig, utenom det han gjør i motoren nå Quote
George Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 blir nok mer pizza ja, men er jo møte hos Bernt neste mandag, så blir sikkert ikke no pizza før begynnelsen av april.. og da begynner vel sommeraktivitetene å nærme seg.. Quote
Recommended Posts