Jump to content

Rogers 07 CLS 320cdi-13 B180 cdi,-84 230G,08 Vito 115 cdi,-65 220S og garasja mi


Roger H.

Recommended Posts

Trur ikke det er så veldig mange her som ruller av gårde med mer tilfredstillende følelse enn deg!

Selvgjort er velgjort! Det står respekt av sånt!

 

Takk,takk Tommern.. Jo, det er skikklig gøy å komme i mål, nå blir det litt innvendig montering og skal prøve ut den berømte NYLONVASK TUBEN... som alle skryter sånn av.. :P :P

 

 

GRATULERER MED VEL GJENNOMFØRT PKK...regner med det var bursdagspresang god nok som noen (er det ikke det det heter ???)

Nå får du nyte resultatet noen dager, før du gyver løs på nye utfordringer.

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

 

Takk Øystein, ja det var en liten presang at den gikk igjennom... 8) 8) 8)

På en såpass gammel bil er det plenty å "knipe" i....

Idag skal den gamle cd-spilleren fra 210'n inn...

Et par høytalere må jeg finne plass til bak i.....

Speilvarme må kobles opp...

En boks med "Bars Leaks" må på radiatoren... ser kanskje ut som at vannpumpa kanskje ikke tålte ventetiden,,,,, :? :?

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvor mye du har kosta på doningen, men slik den fremstår nå ser det ut til at det var verdt pengene....og slitet  :prayer: :prayer:

Som jeg nevnte tidligere...nyt den noen dager før du kaster deg rundt og tar detaljene  :partyman:

 

 

Snasen bil...kanskje bytte i en pent brukt Omega 8)  ?

Link to comment
Share on other sites

Takk alle sammen, for rosende ord om prosjektet.. :oops: :oops: :oops:

 

Det er litt pussig, jeg trodde det ville gi seg nå, nå som den ble svart og sånn nesten ferdig. Men det hadde blitt fint med slankere skjermbreddere, plastlister istedet for gummi, stigbrett, osv... Jeg kan bare ikke la være å se på andre nyere G'r nå.....pussig..

 

Fant på ebay, en som selger bakre interiørdelene fra W463 utgaven, ooooog de er jo mye mer forsegjort med armelen og høytalere for baksetet....VEL-VEL

 

Det har nå kostet noen kroner, men 2 av budsjetta er jo avslutta(inntektsåret 07 og 08) så det husker jeg liksom ikke mer....... :-# :-# :laughing8: :laughing8:

Nå gjenstår det å få lakkert dørene og innvendig i bilen................... :lol:

Skiltplater og mer kommer snart(også Mercedesmerket på reservehjulscov bak)

 

Så må setene skiftes, helst finner jeg originale med høy rygg og større rutemønster enn det denne har; orange-brunt og smårutetet, uuæææ :? :?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ser bra ut Roger, dog er jeg ikke helt med paa kinakrommen bak naar du ikke har boeyle foran..

 

Tnx  :P :P, bøyle foran er bare så jæ...g dyr. Har synsa frem og t-bake, men vet ikke helt ennå...

Det kryper vel på noe chromedørhåndtak og listverk etterhvert..... 8) 8)

 

Men det går et år eller to til før ting er helt på plass... :? 8) :P

Link to comment
Share on other sites

Ser bra ut Roger, dog er jeg ikke helt med paa kinakrommen bak naar du ikke har boeyle foran..

 

Tnx  :P :P, bøyle foran er bare så jæ...g dyr. Har synsa frem og t-bake, men vet ikke helt ennå...

Det kryper vel på noe chromedørhåndtak og listverk etterhvert..... 8) 8)

 

Men det går et år eller to til før ting er helt på plass... :? 8) :P

 

Greit nok att du kanskje burde ha det foran også, men jeg syntes det så bra ut med den bak..

Bilen blir litt mindre kvadratisk lissom

Link to comment
Share on other sites

Geländewagen fikk på merket sitt idag... 8) 8) 8) 8) 8) 8)

 

Godt å se at det merket endelig har funnet sitt endelige hvilested. Det var innom MANGE steder på vei fra selger til deg :-)

 

 

Ja, det coveret hadde litt av ei rundreise før det havnet hos meg, tror ikke jeg tar den kjangsen engang til.

 

Ikke på så dyre ting ihvertfall...

Men med mange hjelpsomme bekjentskaper, så dukka det opp.. :P

Link to comment
Share on other sites

Ooops, glemte jeg å se der altså... vel-vel... :shock: :lol:

Om den kampen, bare et lite lokal oppgjør....... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

Kamp??? Nuvel.....tenkte egentlig jeg skulle ta med guttungen på et lokalderby i innendørs kappgang  :lol:

Det var det mest interresante jeg kunne finne på i dag  8)

Link to comment
Share on other sites

Dette var gøy... Det ble en pose med "non-stop", skyldt ned med Pepsi under kampen...... Tar det hele med knusendero, selvfølgelig noen utbrudd under kampen men etterpå ble det farsdag hos gamlingen....

'210n' ble luftet i går, ctek laderen fungerte fint. 210'n har vært litt sløv på strømmen når den blir stående..men det er historie nå...

Planlegger å lakke G'n sort i dørene før jeg tar den skikkelig i bruk, så steike trist å åpne dørene når den er så nitrist innvendig......

 

 

...

 

 

 

 

 

Kveldstemning........

KveldsG1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...