Frode Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 Husk dugnad nå på Torsdag, vi satser på å stille ca rett etter jobb kl 1630-1700 og det vil nok gå et par timer utover kvelden til forskjellig aktiviteter. Vi avtaler nærmere over en Pizza mandag kl 1900.... Det vil bli noe servering (Pizza eller lignende) til de som ikke rekker middagen hjemme....
Guest 2271 Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 JEG STILLER!!!! Skal vi ha dugnad på å bytte bremser på bilen min også da? Skiver, klosser, 2 komplette calipere (alt foran) og rep.sett til hjelpesnekke.....? Så slipper jeg å sette den inn på BOS for 1-2 timers arbeid, og 2-2500,- i utgifter...? Har ikke noe verktøy her borte jeg, så derfor frir jeg nå til dere gutta.... *hjelp*
Frode Posted March 10, 2007 Author Posted March 10, 2007 Send en mail til formannen (Mr.T) om leie av bukk den dagen, det ordner seg sikkert....
George Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 Stiller jeg også.. vi tar den vanlige planlagte dugnaden først, så ser vi hva vi får tid til..
Guest 2271 Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Hvis jeg kunne fått bitte litt hjelp, spesielt med litt lån av verktøy (da jeg ikke har noe her selv) og i forbindelse med lufting av bremser - så hadde det vært KJEMPEBRA! PS! Jeg kan røpe at det blir en liten ekstra dugnadspåskjønnelse (utover pizza/tilsvarende som Frode har nevnt), som en verdsettelse og takk for deres hjelp!!
Frode Posted March 11, 2007 Author Posted March 11, 2007 Det beste hadde vært om du sikta deg inn på å leie bukken til helgen, evt lørdag eller søndag, da kan du få låne verktøy av meg og jeg kan sikkert "assistere" deg litt. Send en mail til formannen og spør om leie av bukk en av de dagene. Når vi skal ha dugnad så er det så mye som skal gjøres og vi vil helst ha biler ut av lokalet akkurat den dagen hvis du forstår problematikken...... Men ikke ta den diskusjonen her, send en forespørsel til formannen.!
Frode Posted March 15, 2007 Author Posted March 15, 2007 Husk Dugnad i dag kl 1700, ta med diverse vaskeutstyr den så har, koster og slikt, evt en spade/grafse...... George serverer Pizza, jeg tar med noe drikke og sørger for Kaffe, det blir nok noen timer utover kvelden gutter, me nså blri det bra etterpå..!!..
Guest 2271 Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Husk Dugnad i dag kl 1700, ta med diverse vaskeutstyr den så har, koster og slikt, evt en spade/grafse...... George serverer Pizza, jeg tar med noe drikke og sørger for Kaffe, det blir nok noen timer utover kvelden gutter, me nså blri det bra etterpå..!!.. Og jeg serverer også noe godt(dessert) som takk for hjelpen til dere dugnadsarbeidere som kommer, da bremsedelene til bilen er kommet til Nor Cargo Tananger i EXPRESSFART (takket være samarbeid med Simen og Frode Strand - TAKK dere!!) - de ble sendt i går ettermiddag og framme i dag tidlig, så jeg får dem med opp til Noredalen slik at de kan byttes i kveld! Husker du verktøy som avtalt, Frode?
Guest 2271 Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 yepp..alt er klart.... TUSEN takk - setter veldig stor pris på hjelpen jeg får fra deg og dere!!
Guest 2271 Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Da var bremsene hentet, og desserten BESTILT!!! Hentes i 1530-tiden... :D/
bska Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Dugnad i dalen er alltid kjekt. Utenom ryddinga gikk det i bakruter, lakkering, felgtilpassning, mislykket banner oppheng, slitne bremser, skrøyd, gamle julekaker og ei kake vi glemte å sprette. Bilder av blide oljeluktene kaffedrikkere kommer senere når Lyse har fått ordnet opp i ftp'en til websiten.
Guest 2271 Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Dugnad i dalen er alltid kjekt. Utenom ryddinga gikk det i bakruter, lakkering, felgtilpassning, mislykket banner oppheng, slitne bremser, skrøyd, gamle julekaker og ei kake vi glemte å sprette. Bilder av blide oljeluktene kaffedrikkere kommer senere når Lyse har fått ordnet opp i ftp'en til websiten. TUSEN TAKK for hjelpen med å skifte bremser på E220T`n min!! Det var DEFINITIVT nødvendig! Bilder kommer i en egen tråd snart, som en advarsel.....! Forøvrig, Bernt - så sprettet jeg "Takk-for-hjelpen" marsipankaka jeg kjøpte til OSS ALLE som møtte på treffet i kveld... Jeg ville gjerne smake, før dere slipper til! Men det er ei kake for 16 personer - så jeg regner med at det er MER enn nok til dere alle!!! Frode tar den med til Mandagstreffet i garasjen din - så vel smakt!!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now