sentralfyr Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 Hei Har en 2015 C klasse med koden 642 DYNAMIC LED HEADLAMPS, RIGHT-HAND TRAFFIC, og lurer på om det er mulig å "Programere "om disse lysene slik at jeg kan få Adaptiv fjernlys assistent. Jeg har 2 kameraer i frontruten. Savner dette veldig da mine 2 siste Benzer har hatt dette og jeg synes dette har fungert helt perfekt Noen som evt. kan hjelpe til med dette? Link til tysk side https://www.motor-talk.de/blogs/mercedes-benz-star-diagnose/nachruestung-adaptiver-fernlicht-assistent-plus-code-608-628-bei-205-und-x253-glc-t5792880.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 Ut fra linken din ser det ut til å være mulig å oppgradere relativt greit - dog vet jeg ikke om noen som kan dette her til lands. Tipper dog at Steve hos MBenzNL kan hjelpe, men de holder til i Nederland. Ta eventuelt kontakt med dem på MBenzNL@gmail.com. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sentralfyr Posted November 9, 2018 Author Share Posted November 9, 2018 Takker for svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 Ist das ILS System verbaut (Code 642) kann der Fernlicht Assistent Plus (Code 628) freigeschaltet werden. Dieser "schneidet/ blendet" aktiv den Gegenverkehr aus, sodass die Randstellen trotzdem mit vollem Fernlicht ausgeleuchtet werden. da er det bare og kontakte nærmeste BOS og betale en "oppkoblings av gift" og alt er ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sentralfyr Posted November 9, 2018 Author Share Posted November 9, 2018 Ist das ILS System verbaut (Code 642) kann der Fernlicht Assistent Plus (Code 628) freigeschaltet werden. Dieser "schneidet/ blendet" aktiv den Gegenverkehr aus, sodass die Randstellen trotzdem mit vollem Fernlicht ausgeleuchtet werden. da er det bare og kontakte nærmeste BOS og betale en "oppkoblings av gift" og alt er ok Forstår ikke helt den som er skrevet på tysk, men hvis det bare er å kontakte BOS, så er det vel helt konge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sentralfyr Posted November 27, 2018 Author Share Posted November 27, 2018 Har nå vært i kontakt med Star Autoco og Biltjanst i sverige og her skiller det rundt 1300,- for denne programeringen. Star Autoco skal ha 3690,- og Biltjenst skal ha 2416,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts