Thomas Madsen Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 Siste nummer av AMS kom igår, har nå lest igjennom og må si det er godt å lese att ML slår X'n til BMW Ut ifra testen skulle man nesten sitti i baksete og kjørt men...
TEH Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 Synes det var dårlig med bilder i den aktuelle repotasjen. Spesielt bakfra.
MortenE Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Siste nummer av AMS kom igår, Hvorfor har du fått og ikke jeg? Du bor jo bare ett steinkast fra meg! M.
Thomas Madsen Posted March 11, 2007 Author Posted March 11, 2007 Siste nummer av AMS kom igår, Hvorfor har du fått og ikke jeg? Du bor jo bare ett steinkast fra meg! M. Posten er jo nå engang noe merkelige greier da Mitt kom Fredag eller var det Torsdag... Har egentlig alltid fått mitt tidlig
Geggi Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Hvorfor har du fått og ikke jeg? Du bor jo bare ett steinkast fra meg! Trynetillegg? Jeg fikk for øvrig mitt fredag.
CHARLIE Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Hvorfor har du fått og ikke jeg? Du bor jo bare ett steinkast fra meg! Trynetillegg? Jeg fikk for øvrig mitt fredag. Mener du at du også får tryne-tillegg?? :lol:
RuneT Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Nå får jo vi BIL gjennom MBE istedet, men ville bare si at jeg ble oppringt av AMS sist fredag og tilbydt ams ut året for halv pris (300 og noe istedet for 700 (sikkert løssalgspris) og noe...). Mulig det ikke er kanonpris i forhold til vanlig abonnementpris, men halv pris HØRES alltid bra ut Selvsagt måtte jeg slå til... Sånn i tilfelle andre skulle være interessert....
ØHN Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Jeg ble også oppringt av en hyggelig dame fra AMS. Jeg sa at det var et bra blad som jeg tidligere hadde holdt gjennom MBE, men at klubben hadde byttet til BIL pga noe ruglete samarbeid med AMS. Takket nei selv om tilbudet var bra, siden jeg ikke trenger to blader. De skriver om mye av det samme synes jeg.
Alexander Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Jeg fortalte at de skulle oppdatere registrene sine siden jeg har registrert meg for å unngå telefonselgere.
FrodeS Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Jeg er også blitt oppringt. Da fikk de ei bøtte kjeft. Under frokosten på fredag ble to rundt meg oppringt, som sa de var registrert mot telefonsalg. Jeg ringte AMS, fikk tak i rette vedkommende og informerte om at de blir klaget inn til post og teletilsynet hvis de fortsetter å ringe rundt til de av våre gamle medlemmer som har reservert seg. Skulle noen bli oppringt nå, så gi meg gjerne beskjed. Vurderer egentlig å klage dem inn uansett.
Alexander Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Klager på ulovlig markedsføring registrerer du enkelt og greit her: www.forbrukerombudet.no Jeg har gjort det mange ganger
ØHN Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Jeg er også blitt oppringt. Da fikk de ei bøtte kjeft. Under frokosten på fredag ble to rundt meg oppringt, som sa de var registrert mot telefonsalg. Jeg ringte AMS, fikk tak i rette vedkommende og informerte om at de blir klaget inn til post og teletilsynet hvis de fortsetter å ringe rundt til de av våre gamle medlemmer som har reservert seg. Skulle noen bli oppringt nå, så gi meg gjerne beskjed. Vurderer egentlig å klage dem inn uansett. Jeg har registrert meg mot telefonsalg, og ble som sagt oppringt av AMS. De har nok kun gått etter gamle abonnementslister uten å sjekke reservasjoner.
Guest 1042 Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Ble også oppringt på fredag. Reserverte meg mot telefonsalg for 100 år siden
FrodeS Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 AMS ringte nå, og sier de jobber med saken. Listene skulle være vasket mot br.reg., så dette ville han finne ut av. Jeg har gitt han navnet på de som har klaget her, så har de noen eksempler å jobbe med.
repvik Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 AMS ringte nå, og sier de jobber med saken. Listene skulle være vasket mot br.reg., så dette ville han finne ut av. Jeg har gitt han navnet på de som har klaget her, så har de noen eksempler å jobbe med. Jeg har også reservert meg, og ble oppringt...
FrodeS Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 AMS legger seg langflate og beklager veldig. De ønsker også å komme med en kompensasjon til de som er blitt urettmessig oppringt. Skulle det være flere enn de som har meldt fra her som er blitt oppringt av AMS, kan de ta kontakt med Halvor Landsverk på 40405500.
RuneT Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Og hva slags kompensasjon skulle det være? 30 sekunders forstyrrelse? Greit nok at man har reservert seg og at AMS burde sjekket mot registeret (ja jeg ser at de sier det er gjort), men man snakker her om en leverandør man har hatt et forhold til. De ringer sine egne som har vært kunder i det siste, så jeg synes ikke dette er det mest graverende tilfelle jeg har vært borti. Vær heller glad for at det finnes bilblad på norsk i dette streikelandet
Alexander Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 Jeg hadde ikke reservert meg mot telefonreklame hvis jeg var interessert i at folk skulle ringe meg. Spiller ingen rolle hvem det er.
repvik Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 syns det er litt smålig å klage på at en tidligere leverandør av et blad du/dere har "abonert" på iht medlemskap i klubben og evt et pr minutter av din/deres tid er vel ikke så vanskelig eller å grine av ? eller er vi så gjerrige på vår egen tid ? for vi klarer vel å tørke oss skikkelig i ræva selv om det er dårlig med tid ? Jeg har reservert meg mot telefonsalg for mange år siden for å slippe det. Det er hundrevis av firma som bare skal ha "et par minutter", og det blir forbanna mye etterhvert. synd dette er rett å slett tåpelig og forsøpling av forumet akkurat nå.......klag heller på at det er noe galt med bilen deres som dere kunne gjort noe med istede? Seriøst. Dette er i "På Siden", og er den biten av forumet hvor folk kan "forsøple" forumet (framfor å "forsøple" tekniske tråder et.al).
Thomas Madsen Posted May 31, 2010 Author Posted May 31, 2010 Pleier å si "ett lite øyeblikk" bare og legger fra meg telefonen.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now