Jump to content

Recommended Posts

Posted

har nå måtte bytte min høgre belg bak. den takka for seg.

men sidan no bilen ikkje er heilt rett og ikkje vil heil rette seg. så er det pga. at

den er at den nye belgen er anna merke enn org. det er ein bilstein. kjørt ca 40-50 000 maks.

men lurer på å selge denne og bytte til lik på venstre sida så alt blir rett i systemet.

det er alså ein org. bilstein til bil med belger kunn bak og normal demper.

er det nokon som trenger ein slik belg for tida?

ta kontakt på tlf: 95815475 om du er intressert.

Posted

har nå måtte bytte min høgre belg bak. den takka for seg.

men sidan no bilen ikkje er heilt rett og ikkje vil heil rette seg. så er det pga. at

den er at den nye belgen er anna merke enn org. det er ein bilstein. kjørt ca 40-50 000 maks.

men lurer på å selge denne og bytte til lik på venstre sida så alt blir rett i systemet.

det er alså ein org. bilstein til bil med belger kunn bak og normal demper.

er det nokon som trenger ein slik belg for tida?

ta kontakt på tlf: 95815475 om du er intressert.

Sikker på at de er forskjellig? På biler med airmatic er det bilstein som lager de originale.

Posted

eg har sjekka sikringer bak og framme. pumpa fungerer, då dei manuelt heva med den.

rele er bytta og nivåregulatoren fungerte til denne belgen blei bytta.

og det er ikkje lekasje i den nye belgen. men

det er feil kode på at det er feil i andre belgen og i nivåbryter. noko som sansynligvis er følgefeil.

men om det er forsjellig motstand i den nye belgen i forhold til den andre kan kankje ha noko å seia.

uansett. så har eg sett at no justerer den gamle(1.5 år gammel) i forhold til den andre.

men den nye belgen juseterer seg litt då. men kommer med bil med ei pil oppover. dog ikkje i  rødt.

kan komma med feilkodene litt seinare.